Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansjwz
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-10-2019
welke beste game onder de minimale 24 euro bedrag
is er eventueel aan te raden

liefst shooters / actie /horror!

heeft iemand aanradingen het liefst via steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zat te vinden op Steam; bijna elke game heeft een berg reviews. Aangezien je al 0 games hebt, zou ik gewoon een keuze maken uit de 10 best-gereviewde games.

Lastige is dat je maar wat roept; sommige games doen het beter op "een hele dure PC" dan op een gemiddelde PC.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-09 15:29
Koop gewoon een Humble Bundle subscription voor een jaar :D
Laat je verrassen met vele mooie games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansjwz
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-10-2019
ja naja ik heb nu nog 24 euro op mn steam en dat wou ik gaan uitgeven en ik wou zeg maar op mensen hun ervaring wat toffe games kunnen scoren voor n mooi pittig bedragje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:28

g0tanks

Moderator CSA
Steam heeft niet voor niets een zoekfunctie. Vul relevante tags in (b.v. horror) en sorteer op user reviews: https://store.steampowere...gs=1667&filter=topsellers

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:06
The Witcher 3 en The Forest.
Moet je wel 2 euro bijleggen.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Dit gaan we zo niet doen. Een opsomtopic waarin het enige dat gaat gebeuren is dat mensen titels van spellen gaan neerplempen. Dat voegt erg weinig toe. Er is in ieder geval weinig te discussieren. Als je hulp wil bij het kiezen van een spel, zijn er veel betere oplossingen dan dit. Bijvoorbeeld de reviews op tweakers lezen: categorie: Games Succes en gameze.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.