Kan iemand me IMAP-ready PHP voor Win32 sturen?

Pagina: 1
Acties:

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 11:06
Een vriend heeft me gevraagd een scriptje in PHP te schrijven waarmee hij gemakkelijk ontvangen mailtjes (op een POP3 server) kan indexeren in een MySQL database.

Nu heb ik gezien dat PHP een aantal IMAP functies heeft, waarmee je oa een POP3 server kunt benaderen; ideaal natuurlijk. Het probleem is dat je de sourcecode van PHP opnieuw moet recompilen met de -imap optie (of iets dergelijks - klik hier voor meer info) wil je gebruik kunnen maken van deze functies. Nu weet ik helemaal niets van recompilen onder Win32, en ik heb eigenlijk ook totaal geen kennis van Linux.

Mijn vraag is: Zou iemand zo aardig willen zijn om voor mij de Win32-versie van PHP zo te recompilen dat ik tóch gebruik kan maken deze functies (indien dit mogelijk is)? Alvast bedankt 8-)

Geef mij maar een Warsteiner.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Topicje past beter in HWS dan in P&W.
Vandaar de move.

Maar heb je al es gekeken of er al imap ondersteuning is in je php?
Dmv het rustig doorlezen van
PHP:
1
2
3
<?
phpinfo();
?>

• luc
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

luc

Of gewoon direct die imap functies aanroepen, ik weet niet hoe het bij jou is maar bij mij werkten die functies al heel lang geleden zo uit de doos.
Mochten ze niet werken, activeer dan ff de goede modules.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 11:06
Wanneer ik een IMAP functie probeer te gebruiken krijg ik de melding:

Fatal error: Call to undefined function: imap_open() in c:\inetpub\wwwroot\bla.php on line 4

Hoe kan ik anders de juiste modules activeren (zonder een recompile)?

Bedankt :)

Geef mij maar een Warsteiner.