Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

GAMING-PC specs

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, maar als het mogelijk is ook om op te nemen, te streamen en te editen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Incl. de case, de GPU, de CPU, moederbord, WINDOWS 10 LICENTIE, stroomadapter en al de rest in de kast. €1600 MAX.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik bezit een goedkope Action-Muis (Maxxter RX750) en een muismat die toch vrij groot is.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het is een vrij moeilijke, een GamingPC die redelijk zware games aankan (bv. FarCry 5, PUBG, Forza Motorsport, etc.)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het energiegebruik mag niet overdreven hoog zijn. voor de rest geen eisen.

Ga je overklokken?
Dat mijd ik liever.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie me een prijs indicatie kunnen geven. Ik ga deze PC nog niet direct kopen maar wss pas over max. 2 jaar van nu. Ik ga sowieso altijd voor de iets zwaardere games gaan dus ga altijd wel rond die prijs zitten maar hoe lager de prijs hoe beter. De PC wordt trouwens ook door iemand anders geinstalleerd. Ik heb wel de kennis om de verschilen tussen meerdere CPU's en GPU's de begrijpen. Dus jullie mogen altijd wat bijvragen stellen.

Alle reacties

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Als je nu al denkt dit spul over 2 jaar pas te kopen, wat heeft zo'n topic dan voor nut?

Verwijderd

Als je de PC pas over 2jaar gaat kopen is het denk ik makkelijker dat je eerst zelf wat research doet, en dan over een jaar of eerder (als je toch besluit het eerder te kopen) weer opnieuw een post te maken. Als je eerst zelf je research doet en zoveel tijd hebt kan je achter leuke componenten komen en die kan je dan toevoegen in een Wensenlijst. die wensenlijst kan je daarna weer in de topic zetten en dan kan je om advies vragen. maar voor €1600,- kan je een leuke build neerzetten! dus maak je daar maar geen zorgen over.