Beste mede-tweakers!
Het is inmiddels alweer een jaar of 5 geleden dat ik mijn vorige systeem heb samengesteld (met jullie hulp
). Dus hoog tijd voor een nieuw systeem! Ik heb al een beste tijd wat onderzoek gedaan en ben bij het volgende uit gekomen. Graag hoor ik van jullie of ik iets over het hoofd heb gezien, of dat er misschien betere alternatieven zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name gamen. Momenteel speel ik veel Fortnite, maar ben van plan (is nu niet echt mogelijk) ook andere spellen te gaan spelen (Far Cry bijvoorbeeld).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals vermeld €900,- incl. verzending en monitor. In elkaar zetten doe ik zelf!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord+muis en een tweede scherm heb ik nog.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik over de tijd bijeengezocht heb. Dit komt incl verzendkosten op €890,- uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar AMD. In deze prijsklasse toch nog altijd het grootste bang-for-buck heb ik het idee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gamen met 144+fps op 1080p. Settings mogen wat mij betreft daarvoor op Medium/Low.
Ga je overklokken?
Misschien over een paar jaar. Niks groots oid.
Wat verwacht je van ons?
Ben ik iets vergeten? Zijn er betere alternatieven? Moet ik ergens voor oppassen?
Het is inmiddels alweer een jaar of 5 geleden dat ik mijn vorige systeem heb samengesteld (met jullie hulp
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name gamen. Momenteel speel ik veel Fortnite, maar ben van plan (is nu niet echt mogelijk) ook andere spellen te gaan spelen (Far Cry bijvoorbeeld).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals vermeld €900,- incl. verzending en monitor. In elkaar zetten doe ik zelf!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord+muis en een tweede scherm heb ik nog.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik over de tijd bijeengezocht heb. Dit komt incl verzendkosten op €890,- uit.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 155,90 | € 155,90 |
| 1 | ASRock B450M Pro4 | € 76,99 | € 76,99 |
| 1 | XFX RX 580 GTS Black Edition 8GB OC+ | € 172,81 | € 172,81 |
| 1 | Sharkoon S1000 | € 36,- | € 36,- |
| 1 | ViewSonic XG2401 Rood, Zwart | € 199,- | € 199,- |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 94,06 | € 94,06 |
| 1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 62,50 | € 62,50 |
| 1 | Crucial MX500 m.2 500GB | € 61,- | € 61,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 858,26 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar AMD. In deze prijsklasse toch nog altijd het grootste bang-for-buck heb ik het idee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gamen met 144+fps op 1080p. Settings mogen wat mij betreft daarvoor op Medium/Low.
Ga je overklokken?
Misschien over een paar jaar. Niks groots oid.
Wat verwacht je van ons?
Ben ik iets vergeten? Zijn er betere alternatieven? Moet ik ergens voor oppassen?