LexMark z12 print niet

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Uhm ik heb search gebruikt kon niets bruikbaars vinden.

Enfin ik heb voor 100 mark :) deze printer gekocht. Allees fijn geinstalleerd en zo maar hij print niet :S. Hij geeft gewoon aan dat de status VEBONDEN is en zo, alleen zodra ik wil printen is de status VERBROKEN.
Dirvers e.d. heb ik al geprobeerd, ik denk ook dat de enige die mij kan helpen is hij die precies hetzelfde probleem heeft gehad.

Kan het misschien het kabeltje zijn dat je speciaal voor dit type moet hebben? Of zo? Want het staat een beetje vaag aangegeven in het boekje, jahaa die heb ik ook gelezen, maar elke producent wilt dat je zoveel mogelijk van hun produkten gaat kopen dus.

En kabeltje moet het doen want hij zegt wel dat ie verbonden is eerst.

bvd

Verwijderd

100 mark?
dat voorspelt niet veel goeds.... :P

Verwijderd

wel lekker goedkoop :P

check de kabel nog eens. Ik heb het met een 690c gehad dat hij hem wel herkende enzo, maar als ik ging printen kwam er nix uit en hij gaf ook gee foutmelding....
kabel kan het dus zijn

Verwijderd

Das een mooi topic, ik heb nu een probleem met een Lexmark z32, waarvoor het niet lukt de drivers te installeren.

Zijn er bekende problemen met Lexmark en Windows 2K NL? Tijdens de driver installatie blijft ie hangen (in de vorm van de setup gaat niet verder, die is wel af te sluiten met de taskmanager) en ik weet niet waar dit door kan komen :'(

Heb zowel de bijgeleverde drivers als die van de site geprobeerd maar allebei vertonen dezelfde error. Ook safemode bracht mij geen oplossing, misschien één van jullie wel?

Nog kleine toevoeging: onder Windows ME heeft ie het wel gedaan dus er zijn volgens mij geen kabelproblemen zoals hierboven voor die andere printer wordt gesuggereerd.
Het enige wat sindsdien is verandert is de toevoeging van een Trust NIC 10 MB en Windows 2K NL.

TIA

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Jah

• duitsland is sowieso heel goedkoop, omdat nederlanders gewon meer koopkracht hebben
• Hij was in de aanbieding

ik zal het speciale lexmark kabeltje wel kopen