Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tonen van laatste keer online

Pagina: 1
Acties:

• supervinnie40
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 06:30
Als een Tweakers-lid een reactie op het forum plaatst, zie je links naast zijn bericht zijn naam met een pijltje naar beneden. Als je daarop klikt zie je een drop-down waarin te zien is wanneer die persoon zich geregistreerd heeft en wanneer die persoon voor het laatste aangemeld was.

Deze data is echter niet terug te vinden op de pagina van een V&A. Terwijl dit (in mijn ogen) wel van toegevoegde waarde kan zijn.

Om als voorbeeld te dienen, ik probeer al 4 dagen contact te leggen met iemand die een product te koop heeft staan. Ik krijg echter geen reactie van deze persoon. Via-via werd ik verteld dat deze persoon sinds 28 januari niet meer ingelogd heeft. Wat verklaard waarom ik nog geen reactie heb gehad.
Als ik dit zelf eerder had gezien, had ik mij niet afgevraagd waarom deze persoon "weigert te reageren".

• RaZ
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

RaZ

Ken sent me

Dat wordt nu enkel alleen op het forum gebruikt, en staan automagisch wel aan, maar je kan dat ook uitzetten. Dus betrouwbaar is dat niet echt. Bij mij staat het namelijk uit, Check maar..

Eyyyy macarena !! \o/

• supervinnie40
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 06:30
Dat was mij nog niet opgevallen eerlijk gezegd :(.

Het kwam uit een goede gedachte, maar ik vrees dat mijn tip dan weinig uithaalt.

• RaZ
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

RaZ

Ken sent me

Mwah.. Als er 1 regel bij komt, of de tijd & datum laatst online, of dat het niet bekend is.. Scheelt wel een paar klikken natuurlijk ;)

Eyyyy macarena !! \o/

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True