Mijn vraag
Na wat aangeklooid te hebben met Appy Pie, SiberianCMS en goodbarber ben ik erachter dat dit teveel limitaties heeft om mn app idee volledig uit te werken. Dus dan is de enige weg volgens mij programmeren
Nu heb ik wat zitten zoeken en kwam tegen dat als non-programmer de taal Kotlin nog wel aan te lever valt zonder al te veel moeite. Echter, ik zie zoveel verschillende cursussen, howto's etc die allemaal uitgaan van een level dat ik nog niet heb dat ik er moedeloos van wordt.
Kortom: wat is de verstandigste manier om aan Kotlin te beginnen, en raden jullie me dat aan als native app taal voor een newbie?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Android Studio met Java en Gradle installed
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zelf aanklooien met een demo project in Android studio, youtube tutorial en kant en klare app bouw software.
Dank!
Na wat aangeklooid te hebben met Appy Pie, SiberianCMS en goodbarber ben ik erachter dat dit teveel limitaties heeft om mn app idee volledig uit te werken. Dus dan is de enige weg volgens mij programmeren
Kortom: wat is de verstandigste manier om aan Kotlin te beginnen, en raden jullie me dat aan als native app taal voor een newbie?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Android Studio met Java en Gradle installed
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zelf aanklooien met een demo project in Android studio, youtube tutorial en kant en klare app bouw software.
Dank!
never say no to yourself