Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Ejorne
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17-06 13:26

Ejorne

Twisted Pairs

Topicstarter
Ik ben aan het zoeken naar een telefoonhouder voor in de auto voor mijn galaxy s9.
Een aantal goedkopere modellen heb ik al geprobeerd, zoals de klemmers die je in de ventilator-rooster klemt.
Maar de sluiters zijn niet diep genoeg om mijn telefoon inclusief de bookletcase vast te houden.
Ook een magneet versie is niet sterk genoeg om door de bankpasjes en twee lagen van de bookletcase vast te houden.Het lijkt goed te gaan maar met een beetje een hobbel dondert ie eraf...

Elke keer mijn telefoon uit mijn hoesje halen zie ik niet zitten.
En een andere case gebruiken ook niet, ik wil graag de drie pasjes en wat papiergeld kunnen meenemen.

Weet iemand een houder waarin mijn telefoon goed blijft zitten terwijl de bookletcase er ook omheen zit?

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True