Toon posts:

Wat is de maximale capaciteit Lian Li Ex 503?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• WhiteSnow
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 17-09 05:13
Al een tijdje zoek ik naar een goede oplossing naar het uitbreiden van mijn opslag. De bulk opslag van mijn PC wil ik buiten mijn PC case.

Nu kom ik uit op de volgende https://tweakers.net/pric...lian-li-ex-503-zwart.html

Volgens mij voldoet deze aan mijn eisen en zijn de schijven los van elkaar in te delen. Bijvoorbeeld schijf 1 en 2 in Raid 1 en de andere 3 als JBOD.

Nu is mijn vraag wat de maximale capaciteit is van de ex 503. Ik lees tegenstrijdige berichten. Aan de ene kant 15 TB (5x 3 TB) voor alles, maar ook dat je 6 TB voor een schijf kan gebruiken in GPT format.

Hebben jullie ervaring met de Lian Li 503? Wat kan ik maximaal aan opslag gebruiken?

Alle reacties

• GioStyle
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online
Ik denk niet echt dat er een harde limiet op zit. Vaak geven fabrikanten in de specificaties aan de maximale grootte die zij getest hebben of de grootste schijf die er op dat moment in de markt te koop was.

• Renault
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 10:52
Kan je nergens de officiële HCL vinden (Hardware Compatibility List, in die NAS uitgeteste en compatible bevonden harddisks)? Dat lijkt mij bij een NAS véél belangrijker (uit betrouwbaarheids-oogpunt) dan de grootste die erin kan.

• WhiteSnow
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 17-09 05:13
Heb even gezocht, ik kon niet een dergelijke lijst vinden. Wel vond ik tijdens deze zoektocht een Frans forum waarop stond dat iemand een reactie heeft gehad van het bedrijf Lian Li. Blijkbaar werd 5*4TB ondersteund met schijven van 7200RPM.

Denk dat er maar 1 manier is om er achter te komen en dat is uitproberen.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee