Amazon account geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 9.901 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-03-2024
Ben ten einde raad!

Ik wil weer eens kijken of Prime Video iets voor mij is. Dus ik ging aanmelden op Amazon. Na een SMS verificatie krijg ik de volgende melding:
Account vergrendeld
Je account is om veiligheidsredenen vergrendeld. Kijk in je e-mail naar instructies voor het ontgrendelen van je account.
Dus ik braaf naar mijn inbox kijken. Niks. Mijn junk. Niks.

Vervolgens ben ik gaan googelen. Maar kon er bitter weinig over vinden (als je letterlijk naar de tekst zoekt krijg je zelfs 0 resultaten). Op de website kon ik er ook niks over vinden (nog een telefoonnummer van een klantenservice).

Is er hier iemand die dit eerder heeft meegemaakt. Of mij tenminste de juiste weg op kan wijzen?

Beste antwoord (via Naj_Geetsrev op 08-02-2019 09:38)

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

If you prefer, you can also call our general help number 44-203-356-1947.
Dit is een UK nummer: 0044-203-356-1947
Verder heb ik makkelijke opties zoals bel-mij, chat en mail. Maar allemaal na het inloggen. Inderdaad zeer wazig.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-03 16:16
Ik denk gewoon contact zoeken:
https://www.amazon.de/gp/help/customer/contact-us

Hij zal geblokkeerd zijn omdat je een onveilig wachtwoord gebruikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:32
https://www.primevideo.com/help/ref=atv_ftr_hp

Onder aan contact met ons opnemen.
Lijkt mij niet heel lastig te zoeken. Mijn eerste ingeving was gelijk de juiste. Officiele pagina van Amazon prime video.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat verwacht je nu van GoT? Wij kunnen het niet oplossen, dat zal je samen met Amazon moeten doen, dus wat zei Amazon's eigen klantenservice? Soms wil het ook wel even duren eer de e-mail verzonden wordt, is mijn ervaring met Amazon.

[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 08-02-2019 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
loki504 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:22:
https://www.primevideo.com/help/ref=atv_ftr_hp

Onder aan contact met ons opnemen.
Lijkt mij niet heel lastig te zoeken. Mijn eerste ingeving was gelijk de juiste. Officiele pagina van Amazon prime video.
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Vanuit amazon.nl kom je daar dus niet op terecht....

Edit:

Maar nee dus. Je moet inloggen om contact op te nemen. :').

[ Voor 8% gewijzigd door Naj_Geetsrev op 08-02-2019 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
CH4OS schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:22:
Wat verwacht je nu van GoT? Wij kunnen het niet oplossen, dat zal je samen met Amazon moeten doen, dus wat zei Amazon's eigen klantenservice? Soms wil het ook wel even duren eer de e-mail verzonden wordt, is mijn ervaring met Amazon.
Heb je überhaupt mijn bericht gelezen? Ik zie geen manier om contact te krijgen met de klantenservice. Ik vraag of iemand dit eerder heeft meegemaakt, of me in de juiste richting te wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
Libbz schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:20:
Ik denk gewoon contact zoeken:
https://www.amazon.de/gp/help/customer/contact-us

Hij zal geblokkeerd zijn omdat je een onveilig wachtwoord gebruikt hebt.
En wederom krijg ik een inlog scherm voor mijn neus! Daar loop ik dus steeds tegen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Naj_Geetsrev schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:23:
[...]

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Vanuit amazon.nl kom je daar dus niet op terecht....

Edit:

Even een dump account aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Naj_Geetsrev schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:25:
Heb je überhaupt mijn bericht gelezen?
Ja, die heb ik gelezen. Daarom dat ik de vraag stel, omdat ik vind dat zoiets toch best wel basaal is, maar er niets over las.
Naj_Geetsrev schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:23:
Heb je uberhaupt geprobeerd alsnog in te loggen? Dat het account voor Prime gelocked is, betekend niet dat het overal vergrendeld is natuurlijk.

[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 08-02-2019 09:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:07
Bellen kan ook 00 49 941 788788

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Verder heb ik makkelijke opties zoals bel-mij, chat en mail. Maar allemaal na het inloggen. Inderdaad zeer wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:29
Mogelijk heb je een creditkaartnummer/naam ingevoerd die niet overeenkomt met je account naam. Een Google in het engels geeft wat resultaat:

Zie: https://sellercentral.ama...-security-purposes/262756

In dat topic staan ook e-mailadressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
True schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:35:
Die ga ik even proberen! Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Je moet niet met UK bellen 0044 maar met Duitsland, daar is een helpdesk voor Nederlandse accounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

pennywiser schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:40:
Je moet niet met UK bellen 0044 maar met Duitsland, daar is een helpdesk voor Nederlandse accounts
Die heb ik ook wel eens aan de lijn gehad voor een retour. Dat was wel prettig, wellicht dat je daar uit komt met het Duitse nummer inderdaad.

Het nummer uit mijn post heb ik letterlijk zojuist uit mijn NL/DE Amazon Prime gevist :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:14
Andere optie is impressum@amazon.de, wel mailen met je Amazon emailadres. Anders krijg je geen reactie ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Rub147 op 08-02-2019 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Via primevideo.com zelf krijg je weer een ander nummer dan True gepost heeft.
Klik op 'Bel me nu' om te spreken met een klantenservicemedewerker. Als er problemen zijn met de verbinding kunnen we je telefoonnummer gebruiken om je meteen terug te bellen.
Het is ook mogelijk om onze klantenservice te bereiken via het algemene telefoonnummer 0044-2037411891.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywiser
Nou ja haha gewoon maar beginnen met bellen dan, ze zullen je wel ergens heen sturen. Service is altijd top bij Amazon, die sturen je niet zomaar weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

SR8 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:42:
Via primevideo.com zelf krijg je weer een ander nummer dan True gepost heeft.

[...]
Ik heb mijn Prime Video bewust op Engels gezet zodat je meer van die informatie tijdens je films en series krijgt gezien dat bij langer na niet allemaal vertaald is. Wel weer vreemd dat dit weer invloed heeft op mogelijke support :+
pennywiser schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:43:
Nou ja haha gewoon maar beginnen met bellen dan, ze zullen je wel ergens heen sturen. Service is altijd top bij Amazon, die sturen je niet zomaar weg.
Dat kan ik ook zeker beamen!

[ Voor 25% gewijzigd door True op 08-02-2019 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiaomiGlobal
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23-03-2020
Ik zou bij Bol.com gaan winkelen, als de Duitsers je niet welkom heten: Amazon Prime is toch waardeloos voor Nederlanders, de series en films hebben niet eens NL ondertiteling.

Het bijgehouden verbruik van mijn zuinige Thaise Suzuki Celerio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
XiaomiGlobal schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:45:
Ik zou bij Bol.com gaan winkelen, als de Duitsers je niet welkom heten: Amazon Prime is toch waardeloos voor Nederlanders, de series en films hebben niet eens NL ondertiteling.
En die zal ik dus ook niet missen. Ik vind ondertiteling alleen maar irritant omdat er altijd wel een keer iets te letterlijk vertaalt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:07

BiLo

PSN: toiletcleaner

Ik heb dit duitse nummer weten te vinden:

08 00-3 63 84 69

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:59

OmeJoyo

This is me

Dat is lang niet voor iedereen belangrijk en alles wat ik tot op heden heb willen kijken heeft dat wel. Zeker de laatste maanden is hier een enorme vooruitgang in. Bovendien hebben ze heel veel tekenfilms voor de kids die Nederlands gesproken zijn die eigenlijk niet op DVD of Netflix te vinden zijn. Dus vind je opmerking nogal kort door de bocht.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gebruik je je account ook regelmatig? Of was dit lange tijd dat je Prime ging bekijken?

Als er in het verleden teveel inlogpogingen zijn geweest, krijg je standaard blokkade.

Duitse support gebeld (spreken bijzonder goed Engels, had zelfs een keer een Nederlander), die kunnen precies uitleggen wat het probleem is (mijn geval was het een verlopen creditcard welke flag op fraude had).
'winkelen bij bol.com', vervolgens 'series en films'..je snapt dat dit weinig logica heeft?

Bijna elke serie/film heeft NL ondertiteling, zelfs de nieuwe afleveringen TGT hebben direct NL ondertiteling. En prime is factor 10 beter dan heel bol.com (zeker 3rd party verkopen).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
Het is kafkaiaans dit. Gebeld. Krijg mail want moet verifiëren dat de CC die aan mijn account gekoppeld is van mij is. Moet een afschrift uploaden in een documenten portal. Maar voor toegang tot die portal moet ik inloggen. Wederom de melding dat mijn account geblokkeerd is. :').

Amazon. Laat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Waarschijnlijk moet je Amazon een kopie van je creditcard afschrift opsturen om te bewijzen dat de gebruikte kaart van jou is. Ik heb dit ook wel eens meegemaakt na het plaatsen van een bestelling. Ik moest toen de gegevens opsturen per fax ( 8)7 ) en binnen 24 uur werd mijn account gedeblokkeerd.

Je moet inderdaad even Amazon bellen en dan kunnen zij contact opnemen met de afdeling die dit kan oplossen. Zij nemen vervolgens weer contact met jou op om het op te lossen.

Edit: die portal werkt inderdaad niet. Daarom moest ik het ook per fax doen.

[ Voor 7% gewijzigd door MelvinW op 08-02-2019 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
Het is me te veel moeite allemaal. :D.

Ik maak wel een nieuw account aan. Ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Naj_Geetsrev schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:38:

Snap ik, dat systeem is al jaren omslachtig. Kans is echter groot dat een nieuw account ook direct geblokkeerd wordt :p Amazon is daar vrij streng in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-05 20:28
Naj_Geetsrev schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:38:

Amazon is behoorlijk goed in het herkennen van dubbele accounts zodra d'r ééntje geblokkeerd is. Dus kijk daarmee uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:09

Perkouw

Moderator General Chat
Fijn om te zien dat zoveel mensen je proberen te helpen. Dit topic krijgt van mij wel een slotje vanwege het gebrek aan eigen inzet als ook het triple posten. Verder denk ik dat je nu ook voldoende informatie hebte gekregen om zelf verder te kunnen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.