welke goedkopie cd-rom voor raw branden?

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 23:18

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
ik heb op het moment een 48x cdrom speler van Sony, kan ik CDU-4811 ofzo heet dat apparaat, nu vroeg ik mij af of ik daar gewoon meekan raw branden van spellen of dat dat met een andere drive zal moeten, zo ja, met welke?

Breek je nek voorzichtig

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

euh, daar heb je een brander voor nodig?? :?

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
ja, sorry dah wask even vergeten te melden, ik heb ook nog een Lite-On 12x10x40 branduhr, maar als ik RAW wil branden moet je toch een tweede cd drijf hebben?
das dus bij mij die sony, zal die het gewoon doen of is hij daar te oud voor?( 1,5 jaar)

of kan je gewoon met je brander lezen en vervolgens branden? ik ben erg new in deze scene dus sleep me er even door heen aub :)

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Kijk eens hier http://www.clonecd-userpage.com/cdr_a.html
Alle writers die DAO-RAW ondersteunen voldoen, maar natuurlijk zijn er ook andere overwegingen. Ik heb zelf net de AOPEN 12speed (met Justlink) gekocht voor f260 bij Mycom.
Oh ja, jouw Sony moet ook nog een ander naampje hebben, want CDUxxxx staat niet in het lijstje!
Nog iets, je hebt géén twee apparaten nodig om RAW te kopiëren. CloneCD kan heel goed overweg met één drive om te lezen en vervolgens te schrijven. Je moet natuurlijk wel genoeg ruimte op je HD hebben om het CD-ROM image tussentijds op te slaan.

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

ahhhhh, ok :)

volgens mij moet dat wel lukken hoor... heb alleen zelf de ervaring dat ze op die manier wat sneller mislukken

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
welke van beide manieren, cd->cd direct of cd->hd->cd ?

ik kan geen andere naam vinden op mijn Sony cdrom spelertje, het staat er echt op hoor CDU4811 ook in device manager heet dat ding zo, dus ik kan er weinig anders van maken, heeft met destijds 120 piekies gekost, vond ik niet duur, hij doet 48x lezen als hij wind mee heeft en 8X DAE oid

Hij staat niet op de pagina van Sony europe of USA maar wel op die van China, maar mijn chinees is niet wat het geweest is, en het was al zo heel erg brak :)
als je met altavista gaat zoeken krijg je een hele bak met hits, ik zal google eens proberen

Breek je nek voorzichtig

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
heb inmiddels een firmware filetje binnengehaald, de PY09 firmware, ik heb nu de PY06, het is een .bin file, waarmee kan ik dat ding in mijn speler flitsen?

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1