Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel vooral games (teveel om op te noemen heb de helft van mijn steam account nog niet eens gespeeld), hiervoor heb ik een monitor in gedachte dat is deze:
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb zelf al een systeem samengesteld, en het zal zo rond de 1000 euro mogen kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de monitor zoals bovengenoemd en een muis met toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf dat ik al een aardig lijstje gemaakt heb. Heb alleen nog even confirmatie nodig of dit inderdaad het geval is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb eigenlijk geen voorkeuren.. behalve de AMD videokaarten die komen er bij mij niet in!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, speciale eisen wensen heb ik niet. Behalve dat het dus op 1440p en 75Hz komt te draaien.
Ga je overklokken?
Overklokken is wel iets wat ik altijd gedaan heb, ik weet dan ook niet of ik dat nog zal gaan doen, dit ligt eraan wat me dat aan extra gaat kosten.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral weten, bij de kast die ik erbij heb, is het hiermee verstandig om nog extra fans te plaatsen, en ook over de CPU of de stock cooler afdoende is, of dat een andere wordt aangeraden?
Ik speel vooral games (teveel om op te noemen heb de helft van mijn steam account nog niet eens gespeeld), hiervoor heb ik een monitor in gedachte dat is deze:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AOC Q3279VWF Zwart | € 199,- | € 199,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 199,- | |
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb zelf al een systeem samengesteld, en het zal zo rond de 1000 euro mogen kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de monitor zoals bovengenoemd en een muis met toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf dat ik al een aardig lijstje gemaakt heb. Heb alleen nog even confirmatie nodig of dit inderdaad het geval is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb eigenlijk geen voorkeuren.. behalve de AMD videokaarten die komen er bij mij niet in!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, speciale eisen wensen heb ik niet. Behalve dat het dus op 1440p en 75Hz komt te draaien.
Ga je overklokken?
Overklokken is wel iets wat ik altijd gedaan heb, ik weet dan ook niet of ik dat nog zal gaan doen, dit ligt eraan wat me dat aan extra gaat kosten.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral weten, bij de kast die ik erbij heb, is het hiermee verstandig om nog extra fans te plaatsen, en ook over de CPU of de stock cooler afdoende is, of dat een andere wordt aangeraden?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 155,90 | € 155,90 |
| 1 | MSI B450-A PRO | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | PNY GeForce RTX 2060 6GB XLR8 Gaming Overclocked Edition | € 384,50 | € 384,50 |
| 1 | Phanteks Eclipse P300 Zwart | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 128,45 | € 128,45 |
| 1 | BitFenix Formula Gold 550W | € 66,18 | € 66,18 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 68,50 | € 68,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 949,43 | |