Meestal hang ik ergens anders op tweakers rond, maar voor dit probleem kom ik jullie toch even lastigvallen
.
Voor school moet ik een website bouwen. Allemaal leuk en aardig maar mijn groepje en ik streven toch naar meer dan gemiddeld. maar wij lopen tegen een paar problemen aan.
wij gebruiken
Wij hebben W3schools al afgezocht en op youtube gekeken en onze leraar kan ons ook niet echt meer verder helpen. Jullie wel?
hier is het linkje naar al onze bestanden: *snip* Kan iemand even...?
Alvast erg bedankt voor de hulp.
Voor school moet ik een website bouwen. Allemaal leuk en aardig maar mijn groepje en ik streven toch naar meer dan gemiddeld. maar wij lopen tegen een paar problemen aan.
- Het toevoegen van een downloadlink op de Eindexamen opgaven, wij werken in internet exporer en willen dat als je op een afbeelding van een binas klikt dat je hem kan downloaden maar dit krijgen wij niet werkend
- allle paginas zijn even lang dit hebben wij in het css bestand gedaan omdat anders de tekst van de langste paginas er niet op past maar dit ziet er erg raar uit als de tekst niet zo lang is maar aanpasssen is voor ons mission impossible tips.
- en als we over de tekst in het menu hoveren wordt de tekst groen. dit was alleen de bedoeling bij de links op eindexamen opgaven en dit hadden wij zo gemaakt door dit vast te zetten aan <a> maar nu gaan ook de verkeerde dingen mee.
wij gebruiken
- internet explorer
- notepad++
Wij hebben W3schools al afgezocht en op youtube gekeken en onze leraar kan ons ook niet echt meer verder helpen. Jullie wel?
hier is het linkje naar al onze bestanden: *snip* Kan iemand even...?
Alvast erg bedankt voor de hulp.
[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 07-02-2019 22:56 ]
Nikon D7200 | Nikon 18-55 | Nikon 55-200 | Sigma 50-500