Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Grafiek meeschuiven met nieuwe waarden.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Bertha781
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 17-02 08:33
Ik zou graag een grafiek maken die de laatste 72 uur van mijn verkregen gegevens laat zien.
Weet iemand een duidelijke uitleg hoe een schuivende grafiek te maken. Of kan iemand mij uitleggen hoe ik de laatste 72 cellen van rij 8 (tijd in uren) 17 (data 19(data) in een grafiek toon

Ik gebruik Excel 2019 op een Windows 10 PC

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 22:38

Hero of Time

Moderator NOS/CSA

There is only one Legend

Heb je zelf al iets gezocht of er functies zoals 'last' wordt ondersteund voor grafieken? Überhaupt eerst even zelf gezocht, zoals we ook vragen in Het algemeen beleid #topicplaatsen? De help is in Office veel beter geworden de laatste 10 jaar.

Spekkies | Commandline FTW

• Bertha781
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 17-02 08:33
Maar natuurlijk heb ik gezocht. Ik kan echter niet iets vinden.

• Nilltris
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22-02 14:32

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 22:38

Hero of Time

Moderator NOS/CSA

There is only one Legend

@Bertha781, waar heb je dan op gezocht, welke resultaten kreeg je en waarom werkte dat niet? Zeggen dat je hebt gezocht is makkelijk, maar echt aantonen is wat we willen zien.

Spekkies | Commandline FTW

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True