Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1179192

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds oktober een OnePlus 6 en deze telefoon doet het helemaal prima. Echter ben ik erachter gekomen dat een paar apps het niet doen met 4g maar wel met WiFi. Ik dacht eerst dat het probleem vanzelf voorbij zou gaan maar helaas lijkt het een probleem te zijn dat niet vanzelf opgelost wordt. Het gaat hier om verschillende games waaronder Pokemon Go en Bio Inc. maar ook om andere type apps zoals een app om plantenverzorging bij te houden genaamd Plantsome.

Ik heb geprobeerd de apps opnieuw te installeren en ik heb ook gekeken of het aan mijn provider lag door de SIM kaart van iemand anders te gebruiken maar ook bij deze andere SIM kaart bleef het probleem bestaan.

Ik heb de hele middag gezocht naar een oplossing en het lijkt erop dat bij de meeste mensen het probleem verholpen kan worden door de APN instellingen te veranderen. Ik heb verschillende dingen hiermee geprobeerd maar niks lijkt te werken. Ik weet niet goed wat ik nog meer kan proberen en ook op het internet kan ik geen nieuwe informatie hierover vinden.

Daarom hoop ik dat wellicht iemand op dit forum een antwoord heeft of nog wat opties heeft die ik kan uitproberen.

Alvast bedankt!

Casper

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:45

CeesKees

I rest my Kees

Misschien overbodig.. maar hoe staan de app permissions? Mogen de betreffende apps wel mobiele data gebruiken?

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1179192 welkom op Tweakers.

Heb je niet een of andere firewall / blokeer app geïnstalleerd op je OnePlus? Zou je daarnaast voor de volledigheid nog even kunnen aangeven welke provider je hebt.