Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• dion1995
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 05-04 16:29
Geachte lezers,

Ik heb mijn Chrome OS ingeruild voor Windows 10 op mijn Chromebook (dit omdat Chrome OS mij totaal niet aanstond) Maar het probleem waar ik maar niet uitkom is als volgt: Hoe kan ik mijn touchpad en audio laten werken op mijn Chromebook cb3-131-g2ss met Windows 10 OS.

Ik heb al gekeken voor drivers op een Coolstar guide/hulp, maar dat was tevergeefs. Iemand die misschien wel een link heeft gevonden? Andere ideeën zijn ook meer dan welkom.

Ik hoop dat ik de goede plek heb gekozen op het forum voor dit topic.

Alvast bedankt! :)

Beste antwoord (via dion1995 op 08-02-2019 09:21)

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17:32
De drivers zijn niet beschikbaar voor de 131, wel voor de 111.

Die ga je dus zeer waarschijnlijk niet aan de praat krijgen. Zodra ze er wel zijn, komen ze beschikbaar op Coolstar is mijn ervaring

Alle reacties

• L0we
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 15:23
Beetje googlen doet wonderen:

https://www.davebennett.tech/replace-chrome-os-with-windows/

Komt bij dezelfde website uit uiteindelijk, maar misschien moet je even iets specifieker zijn over wat er dan precies fout gaat

L0we wijzigde deze reactie 07-02-2019 15:14 (41%)

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 08:46
Even checken van welke fabrikant de touchpad en geluidchip is, en op hun eigen sites de driver zoeken.

Misery and hate will kill us all.

• dion1995
@L0we dankuwel voor de reactie!

Ik heb daar ook gekeken. Helaas staan daar niet de goede drivers voor mijn Chromebook.

• dion1995
@Gero71 Ik kan die informatie helaas niet vinden... :( Iemand een idee?

• EValentino
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17:32
De drivers zijn niet beschikbaar voor de 131, wel voor de 111.

Die ga je dus zeer waarschijnlijk niet aan de praat krijgen. Zodra ze er wel zijn, komen ze beschikbaar op Coolstar is mijn ervaring

• dion1995
@Intelligo Daar was ik al bang voor.. Bedankt voor jullie moeite!
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True