Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game pc broken (?)

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

Verwijderd

Topicstarter
hi,
ik heb een oke pc met een ASUS 1060 6GB, 8GB ram en i5-6400.
maar op een of andere reden kan ik amper nog games runnen?
hij heeft zelf moeite met rocket league.
iemand tips?
formateren heb ik al gedaan maar helpt niet.

thanks

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tja, een paar maanden geleden kwam je met een vergelijkbare vraag dus mogelijk had je de PC al enkele maanden kunnen laten repareren?

Een geformatteerde PC doet inderdaad niks; neem aan dat je een OS geinstalleerd hebt, de correcte en actuele drivers van internet geplukt & geinstalleerd en ook wat benchmarks gedraaid hebt? Of in ieder geval met een tool als Afterburner gekeken of er iets (zeeer) zwaar belast wordt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Verwijderd schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:02:
hi,
ik heb een oke pc met een ASUS 1060 6GB, 8GB ram en i5-6400.
maar op een of andere reden kan ik amper nog games runnen?
hij heeft zelf moeite met rocket league.
iemand tips?
formateren heb ik al gedaan maar helpt niet.

thanks
Het is ook handig om even te lezen van te voeren hoe een topic aangemaakt dient te worden.. 8gb geheugen met een cpu is leuk, maar post is je gehele systeem en ook wat je zelf voor de rest al gezocht en gevonden hebt.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Daarbij is het commentaar van Ircghost in "[PC] Slechte technische performance sommige games" nog steeds relevant. Ook hier ontbreekt een hele hoop info én eigen uitzoek en uitpluiswerk. Werk aan de winkel dus. Kom je er niet uit, open dan een nieuw topic waarbij je van a tot z benoemt waar je pc uit bestaat en alle stappen die je hebt genomen om tot een oplossing te komen.

Dit topic is gesloten.