Hoi, ik heb geen idee als dit hier mag maar ik heb een vraag, ik heb gister een 2de hands game pc gehaald (mijn aller eerste), en ik heb er nu al problemen mee, alles werkte prima toen ik hem ophaalde en heb thuis ook gewoon steam etc en Dead by Daylight kunnen installeren, heb 1 potje kunnen doen en toen hoorde ik βpokβ uit mijn pc komen en ging hij niet meer aan.
Ik heb toen de powerkabel uit de pc gehaald en even gewacht, toen er weer in gedaan maar hij bleef uit, toen begon het raar te ruiken dus ik keek zo achter op de pc en er kwam rook uit de pc, en dat kwam bij de voeding vandaan. Ik heb degene bij wie ik die pc heb gehaald gebeld en die zegt dat hij wel een nieuwe voeding wil plaatsen, of desnoods dat ik mijn geld terug krijg, maar wat kan nu het probleem zijn geweest en wat kan er eventueel nogmeer kapot zijn?
PC SPECS:
CPU: AMD FX-8300
GPU: Nvidia Geforce Gygabyte GTX 1050 Ti
MOBO: Gygabyte GA-78LMT-USB3 rev 5.0
COOLING: Scrythe Mugen
RAM: 8GB DDR-3 Kingston Dual Channel
HDD: 1TB Schijf
PSU: Corsair 350 Watt
Ik heb toen de powerkabel uit de pc gehaald en even gewacht, toen er weer in gedaan maar hij bleef uit, toen begon het raar te ruiken dus ik keek zo achter op de pc en er kwam rook uit de pc, en dat kwam bij de voeding vandaan. Ik heb degene bij wie ik die pc heb gehaald gebeld en die zegt dat hij wel een nieuwe voeding wil plaatsen, of desnoods dat ik mijn geld terug krijg, maar wat kan nu het probleem zijn geweest en wat kan er eventueel nogmeer kapot zijn?
PC SPECS:
CPU: AMD FX-8300
GPU: Nvidia Geforce Gygabyte GTX 1050 Ti
MOBO: Gygabyte GA-78LMT-USB3 rev 5.0
COOLING: Scrythe Mugen
RAM: 8GB DDR-3 Kingston Dual Channel
HDD: 1TB Schijf
PSU: Corsair 350 Watt