Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ik zoek iets nieuws...

Pagina: 1
Acties:
  • 919 views

Onderwerpen

Vraag

• lavenkoning
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 08-02 21:42
Ik ben sinds enige tijd op zoek naar een nieuwe game maar kan dus totaal niet vinden waar ik naar op zoek ben. Ik ben groot fan van de GTA series, maar GTA V Online is nu voor mij totaal verpest. PUBG vond ik ook wel tof, maar het springen uit een vliegtuig, een groot gedeelte van de tijd besteden aan spullen zoeken en pas in de end-game echt wat doen vind ik ook eigenlijk niks meer. Battlefield heb ik ook wel een beetje gezien.

Er zijn natuurlijk gigantisch veel games. Waar ik naar zoek is een beetje een casual game die gewoon lekker weg speelt. Liefst online. Ik sta voor alles open, mochten jullie suggesties hebben!

Alvast bedankt (:

EDIT: Ik zoek PC games. Freeroam en open world vind ik altijd wel tof.

lavenkoning wijzigde deze reactie 07-02-2019 13:20 (5%)

Alle reacties

• NoTimeRemains
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 18:37
kijk eens op twitch rond

• Hubert
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 20-04 18:48

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

gta--> Red dead redemption 2

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• lavenkoning
Vergeten te vermelden dat ik naar PC games zoek (:

• Fable
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20:13
Savage XR
YouTube: Savage XR Gameplay - Free RTS / FPS / Melee Action Game

Beste game ever voor als je van wat afwisseling houdt.

Je kan als poppetje op het veld spelen met ranged en melee weapons, en je kan ook siegeweapons gebruiken om gebouwen sneller te slopen.
Daarnaast kan je ook als commander een soort Red Alert spelen en een basis bouwen, tech uitvinden en de poppetjes op het veld commando's geven die ze soms wel eens soms niet opvolgen :X

Elke game is weer anders, het ligt helemaal aan de strategie van de commander hoe een game verloopt. Sommige potjes duren 5-10 minuten, maar ik heb ook wel eens 1-2 uur aan een potje gezeten.

PS. Er bestaat ook een Savage 2 maar die is een stuk minder leuk.

Fable wijzigde deze reactie 07-02-2019 13:28 (65%)

• dylan111111
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 19:37

dylan111111

#Gpu experimenteerder

Sea of thieves!
https://www.seaofthieves.com/

Ik vermaak mij hier al 2 weken elke dag mee.
Er is ook een officiële discord van waar in de lfc (looking for crew) kan kijken of je mensen kan joinen in een online party, dat is echt super tof. Of gewoon met eigen vrienden natuurlijk.
https://www.seaofthieves....r-newest-discord-deckhand

Momenteel kan je het nog 6 dagen gratis spelen als je een vriend hebt die het spel al heeft.

Ik heb zelf nog 3 keys over, mocht je het willen proberen bericht mij even. ^^
Ik heb dan nog 2 andere keys over, die mogen ook weg naar een Tweaker die interesse heeft ^^

• reb3lzrr
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 00:06
Anthem komt over 2 weken uit, misschien vind je dat leuk? Speelt makkelijk weg, is spectaculair en heeft (hopelijk) genoeg diepgang om het een lange tijd vol te houden

• lavenkoning
dylan111111 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 13:33:
Sea of thieves!
https://www.seaofthieves.com/

Ik vermaak mij hier al 2 weken elke dag mee.
Er is ook een officiële discord van waar in de lfc (looking for crew) kan kijken of je mensen kan joinen in een online party, dat is echt super tof. Of gewoon met eigen vrienden natuurlijk.
https://www.seaofthieves....r-newest-discord-deckhand

Momenteel kan je het nog 6 dagen gratis spelen als je een vriend hebt die het spel al heeft.

Ik heb zelf nog 3 keys over, mocht je het willen proberen bericht mij even. ^^
Ik heb dan nog 2 andere keys over, die mogen ook weg naar een Tweaker die interesse heeft ^^
Dat lijkt me wel wat! Hoop wel dat m'n mic het nog doet, volgens mij is dit zo'n spel dat je alleen met mic kan spelen :p

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19-04 16:43
Moet het een nieuw spel zijn?

Ik speel de laatste tijd weer MTA: San Andreas (Multiplayer mod van GTA:SA)
Dedicated servers wat voor mij altijd een + is, en momenteel ook nog een actieve NL community.
Als je geïnteresseerd bent kan je me altijd een PM sturen, dan kan ik je wat meer uitleggen.

1 ding: Afhankelijk van wat voor server je kiest om op te spelen, het lijkt meestal totaal niet op een standaard GTA:SA.

Oh ja, de community waar ik momenteel op speel heeft ook een actieve discord.

234FaTaLiTy wijzigde deze reactie 07-02-2019 13:55 (8%)

• lavenkoning
234FaTaLiTy schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 13:54:
Moet het een nieuw spel zijn?

Ik speel de laatste tijd weer MTA: San Andreas (Multiplayer mod van GTA:SA)
Dedicated servers wat voor mij altijd een + is, en momenteel ook nog een actieve NL community.
Als je geïnteresseerd bent kan je me altijd een PM sturen, dan kan ik je wat meer uitleggen.

1 ding: Afhankelijk van wat voor server je kiest om op te spelen, het lijkt meestal totaal niet op een standaard GTA:SA.

Oh ja, de community waar ik momenteel op speel heeft ook een actieve discord.
Zooo das lang geleden. Ik heb jaren SA:MP gespeeld en later ook MTA. Misschien wel leuk om weer eens te proberen ja!

• 234FaTaLiTy
@lavenkoning Als je het nog van plan bent; server Party & Co is een NL community waar sinds korte tijd eigenlijk iedere avond wel een aantal mensen online zijn :)
Ik speelde het in 2010/2011 meen ik, en ben sinds vorige week weer begonnen, en vind het echt weer lachen.

• lavenkoning
234FaTaLiTy schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:13:
@lavenkoning Als je het nog van plan bent; server Party & Co is een NL community waar sinds korte tijd eigenlijk iedere avond wel een aantal mensen online zijn :)
Ik speelde het in 2010/2011 meen ik, en ben sinds vorige week weer begonnen, en vind het echt weer lachen.
Ben GTA SA weer aan 't downloaden ;)

• 234FaTaLiTy
@lavenkoning lachen! Wellicht kom ik je een deze dagen tegen. Ingame heet ik ook Fatality :)

• Umbrah
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 17:18

Umbrah

The Incredible MapMan

World of Warcraft? Best free roam; kan érg casual zijn maar ook érg hardcore (zo hardcore dat het zelfs gratis wordt).

• Crashhill
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 19-04 12:29
Fortnite?

• Partypsych
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 19-04 08:34
Of Apex Legends, eergisteren gereleased, Free-to-play en best veel fun :)

• Uzuhl
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 19-04 11:43

Uzuhl

So the Emperor ordains.

Umbrah schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:44:
World of Warcraft? Best free roam; kan érg casual zijn maar ook érg hardcore (zo hardcore dat het zelfs gratis wordt).
Casual WoW bestaat niet.

• Crashhill
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 19-04 12:29
Foei omdat?.. Of stond dit in je topic start?
Apex Legends dan? 3 dagen gereleased ofzo en gaat als een speer (BR maar dan ala titanfall/overwatch)

• lavenkoning
Crashhill schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:49:
[...]

Foei omdat?.. Of stond dit in je topic start?
Apex Legends dan? 3 dagen gereleased ofzo en gaat als een speer (BR maar dan ala titanfall/overwatch)
Yes ik ga Apex Legends ook eens proberen denk ik zie er veel goeie dingen over.

• Cyriel85
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 19:50
Ook een +1 voor fortnite. Zijn wel veel kinderen online, maar leuk verslavend spel.
Stuk sneller dan PUBG.

Zorgen dat je een friendlist bouwt met aardige lui is wel echt nodig, anders te vaak irritante kinderen in je team.

i5 4690k - MSi Z87M G43 - Sapphire RX480 Nitro OC - 24GB RAM

• lavenkoning
234FaTaLiTy schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:41:
@lavenkoning lachen! Wellicht kom ik je een deze dagen tegen. Ingame heet ik ook Fatality :)
Ik heb mijn oude favo server weer gevonden, FFS Gaming

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 20:25
Ik denk dat je met 10 minuutjes Googlen en wat reviews lezen/gameplay kijken een stuk verder komt?

• lavenkoning
bram1984 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:17:
Ik denk dat je met 10 minuutjes Googlen en wat reviews lezen/gameplay kijken een stuk verder komt?
Dat had ik voor ik hier om hulp vroeg al anderhalf uur gedaan :')

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 20:25
lavenkoning schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:20:
[...]

Dat had ik voor ik hier om hulp vroeg al anderhalf uur gedaan :')
En helemaal niks gevonden?

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17:21

Geronimous

Moderator Spielerij
Ik vind de eigen inzet ook aan de erg magere kant. Populaire titels hebben hier elk een eigen algemeen topic, en je zult toch Streams en gameplay videos moeten kijken of je wilt zine of het iets voor je is.

Op lijstjes en opsomtopics gaat een slotje...

FT-17 FTW!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True