Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vertigo1000
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 11-09 22:48
Best tweakers,

Ik heb deze kaart gekocht alleen ben ik benieuwd of er mensen zijn met deze kaart in combinatie met aftermarket koeling, of weten waar ik hierover meer kan vinden.

Hoor graag jullie reacties.

Groeten Vertigo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nycrea
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 18:46
Wat voor aftermarket koeling? Waterblocks zijn er altijd.

🇺🇦

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vertigo1000
Nycrea schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:02:
Wat voor aftermarket koeling? Waterblocks zijn er altijd.
Nou indd zoiets als dit dus, maar waar bouw je dit op verder? gewoon een cooling blok met fans?

Ben nieuw hiermee, maar na men eigen pc gebouwd te hebben is dit men volgende stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Vertigo1000 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:54:
[...]

Nou indd zoiets als dit dus, maar waar bouw je dit op verder? gewoon een cooling blok met fans?

Ben nieuw hiermee, maar na men eigen pc gebouwd te hebben is dit men volgende stap.
De delen die er nu op zitten gaan er dus af (dus de fans)

Je koopt voor de videokaart de plates die erbij horen (boven en onderkant) en daarnaast heb je dan slangen, fittingen, pomp, reservoir, radiator, fans en de koelvloeistof nodig. Oja ook nog een vul- en aftappunt.

[ Voor 5% gewijzigd door Knee-Buckler op 08-02-2019 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vertigo1000
iwanscholten schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:01:
[...]

De delen die er nu op zitten gaan er dus af (dus de fans)

Je koopt voor de videokaart de plates die erbij horen (boven en onderkant) en daarnaast heb je dan slangen, fittingen, pomp, reservoir, radiator, fans en de koelvloeistof nodig. Oja ook nog een vul- en aftappunt.
Doe boven en onderkant hebben die nog een officiële benaming, of zijn dat die parts in de link?

Thanks voor je hulp alvast, wordt gewaardeerd. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Vertigo1000 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 22:25:
[...]

Doe boven en onderkant hebben die nog een officiële benaming, of zijn dat die parts in de link?

Thanks voor je hulp alvast, wordt gewaardeerd. ;)
Als je googled op jou videokaart met waterkoeling dan vindt je genoeg.

Eventueel kan je kijken op het forum van highflow (die doen alleen maar met waterkoeling)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

NZXT heeft ook waterkoeling (kant en klaar) voor zowel CPU's als GPU's. Kijk daar ook eens.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou, voordat er gehobby'd gaat worden aan die kaart, ook eerst even duidelijk maken wat nu precies je bedoeling is, of je eind doel.

Het is namelijk een aardig dure hobby als je er geen verder doel bij hebt, en de uitleg die je nodig hebt om te begrijpen hoe het gemonteerd moet worden geven weinig vertrouwen in een goede uitvoering daarvan. (no offense intended)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vertigo1000
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:01:
Ik zou, voordat er gehobby'd gaat worden aan die kaart, ook eerst even duidelijk maken wat nu precies je bedoeling is, of je eind doel.

Het is namelijk een aardig dure hobby als je er geen verder doel bij hebt, en de uitleg die je nodig hebt om te begrijpen hoe het gemonteerd moet worden geven weinig vertrouwen in een goede uitvoering daarvan. (no offense intended)
Ik draai nu met een ultra wide ongeveer 68 graden, maar aangezien het bouw en ontwerp virus mij een een beetje te pakken heeft wil ik gaan verdiepen in de kaart met een zo laag mogelijk temp te kunnen laten draaien.

Eventueel overclock, alleen is dit geen must.

Draai nu alles in een fractal design C kast met het schot naar achter dus plek voor een koelvat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vertigo1000
iwanscholten schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:18:
[...]

Als je googled op jou videokaart met waterkoeling dan vindt je genoeg.

Eventueel kan je kijken op het forum van highflow (die doen alleen maar met waterkoeling)
Thanks, highflow had ik al eens voorbij zien komen... zal me daar eens in gaan verdiepen.
Pagina: 1