Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

VGA naar DVI-D voor MSI Trident 3

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Racharino
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 11-04 20:56
Ik heb een gaming pc gekocht(MSI Trident 3 vr7rc-264eu). Hierbij heb ik geen rekening gehouden met de poorten van de pc. Ik heb zelf een monitor met een VGA kabel, maar deze gaat niet in combinatie met de Trident, dus wil ik vragen of een VGA naar DVI converter functioneel wel goed werkt met de pc.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dus, je PC heeft DVI uitgang (welke versie / type) en daar wil je een converter naar VGA tussen hangen zodat je de monitor daarop kan aansluiten?

/edit: snel gezocht; je hebt DVI-D en dat kan niet naar VGA. Tenzij je ergens een leverancier kan vinden met een "correcte & actieve converter" maar dat is dus geen kabeltje van een tientje ofzo bij de Bol, Mediamarkt of iets dergelijks.

[ Voor 45% gewijzigd door MAX3400 op 06-02-2019 22:40 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Racharino
Ah oké, dus ik neem aan dat ik het beste gewoon een monitor aan moet schaffen met HDMI of DVI-D uitgang.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Racharino schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:44:
Ah oké, dus ik neem aan dat ik het beste gewoon een monitor aan moet schaffen met HDMI of DVI-D uitgang.
Nee? Want je geeft werkelijk 0 informatie over wat je precies hebt.

Tenzij je geld over hebt, kan je morgen een nieuwe monitor kopen. Maar als je een beetje rondkijkt, zijn er wel degelijk adapters te koop die je kan gebruiken. Hou er dan wel rekening mee dat veel adapters niet boven de 1200p60 uitkomen of zelfs als struikelen rondom 1080p30. Afhankelijk van je monitor (hogere resolutie / refresh), ben je dan inderdaad (helaas) verplicht om een andere monitor te kopen.

En ook een nieuwe monitor: lees eerst welke resoluties jouw nieuwe computer zou kunnen uitsturen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:32
Welk merk en type monitor heb je?

• Racharino
De monitor is van het merk V7 en modelnummer is D19w01.

• Racharino
Er staat achterop de monitor
overigens DVI-D, maar er is geen ingang.

• patrickp0078
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-11 14:26
Reageer op een wellicht oud topic, maar ik zou gewoon je monitor even upgraden. Fijne dag nog!
Pagina: 1