Mijn vraag
...
Beste Tweakers,
Ik heb anderhalf maand geleden een pc gebouwd (zelf).
Alles ging soepeltjes totdat ongeveer 3 weken geleden mijn pc freezed en er rode en groene blokjes op mijn scherm komen, geluid speelde nog wel af. Dit gebeurde een aantal keer, meestal 1 keer op een dag als het gebeurd en bijvoorbeeld 3 keer in de week. Dit duurt ongeveer 15 tot 20 seconde vervolgens gaat mijn scherm black en doet alles het weer. Dit gebeurd geheel random, ik heb geen patroon eruit kunnen halen. Net gebeurde precies hetzelfde, alleen dit keer stopte al het geluid en werd mijn scherm ook niet zwart, het bleef zo. Ik heb totaal geen idee wat er aan de hand is, ik heb op het internet gelezen dat het misschien door de drivers zou kunnen komen maar deze zijn allemaal up-to-date.
Heeft iemand hier ook ooit last van, of weet iemand waarom dit gebeurd?

Ja ik speel LoL
Relevante software en hardware die ik gebruik
Heb de ASRock B450M met de Asus ROG strix RX580
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle drivers zijn up-to-date en weet verder niet wat het kan zijn.
...
Beste Tweakers,
Ik heb anderhalf maand geleden een pc gebouwd (zelf).
Alles ging soepeltjes totdat ongeveer 3 weken geleden mijn pc freezed en er rode en groene blokjes op mijn scherm komen, geluid speelde nog wel af. Dit gebeurde een aantal keer, meestal 1 keer op een dag als het gebeurd en bijvoorbeeld 3 keer in de week. Dit duurt ongeveer 15 tot 20 seconde vervolgens gaat mijn scherm black en doet alles het weer. Dit gebeurd geheel random, ik heb geen patroon eruit kunnen halen. Net gebeurde precies hetzelfde, alleen dit keer stopte al het geluid en werd mijn scherm ook niet zwart, het bleef zo. Ik heb totaal geen idee wat er aan de hand is, ik heb op het internet gelezen dat het misschien door de drivers zou kunnen komen maar deze zijn allemaal up-to-date.
Heeft iemand hier ook ooit last van, of weet iemand waarom dit gebeurd?

Ja ik speel LoL

Relevante software en hardware die ik gebruik
Heb de ASRock B450M met de Asus ROG strix RX580
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle drivers zijn up-to-date en weet verder niet wat het kan zijn.