Ik heb zojuist mijn telefoon uit reparatie ontvangen, uiteraard helemaal gereset. Voor het opsturen van de telefoon uitgebreid van alle media back ups gemaakt. Ook Whatsapp heb ik back upps laten maken van alle media, groepsgesprekken en andere chats om te zorgen dat ik gelijk weer up to date ben na herinstallatie.
Nu heb ik zojuist Whatsapp geherinstalleerd en geactiveerd. Direct na activatie ben ik meteen uit alle groepsgesprekken verwijderd. Vervelend, zeker omdat ik van sommige groepen zelf de beheerder ben. De backup van alle chats is direct na activering teruggezet, chats zijn zichtbaar maar als ik in een groepsgesprek kijk, staat er de volgende tekst:
Ik heb rondgevraagd maar zo te zien ben ik de enige die dit meegemaakt heeft. Anderen worden na overgang naar andere telefoon of herinstallatie niet uit groepsgesprekken verwijderd en krijgen hun nieuwe berichten gelijk binnen na heractivatie. Wat gaat er mis? Kan dit nog rechtgezet worden? Wat kan ik nog doen?
Nu heb ik zojuist Whatsapp geherinstalleerd en geactiveerd. Direct na activatie ben ik meteen uit alle groepsgesprekken verwijderd. Vervelend, zeker omdat ik van sommige groepen zelf de beheerder ben. De backup van alle chats is direct na activering teruggezet, chats zijn zichtbaar maar als ik in een groepsgesprek kijk, staat er de volgende tekst:
Tevens komen nieuwe berichten die in de tijd dat de telefoon uitstond zijn verstuurd niet binnen. Ik zit qua whatsapp geschiedenis dus op het tijdstip dat de telefoon uit is gezet en op is gestuurd.U kunt geen berichten sturen naar deze groep, omdat u geen deelnemer meer bent.
Ik heb rondgevraagd maar zo te zien ben ik de enige die dit meegemaakt heeft. Anderen worden na overgang naar andere telefoon of herinstallatie niet uit groepsgesprekken verwijderd en krijgen hun nieuwe berichten gelijk binnen na heractivatie. Wat gaat er mis? Kan dit nog rechtgezet worden? Wat kan ik nog doen?
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?