Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
Beste leden,

Ik heb sinds kort een nieuwe zakelijke telefoon en ik ben bezig alles goed in te stellen.
Als ik bij contacten kijk vind ik geen opgeslagen contacten.
Als ik vervolgens ga zoeken in de lijst vind ik wel degene dieik zoek er staat dan bovenin de website van onze organisatie en daaronder de naam.

Hoe kan ik deze contacten makkelijk opslaan? Er werken best wat mensen binnen de organisatie dus het zou makkelijk zijn als ik ze allemaal in 1x kan opslaan. Ook voor Whatsapp.

Wellicht dat iemand van jullie het weet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyRolls
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-07 21:34

RoyRolls

Ik ben Roy

Waar vanuit wil je ze opslaan? Een bepaald bestand, een export of vanaf je oude telefoon/simkaart?

Roy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:28
Ik gok dat je aan het zoeken bent in de global address list van je bedrijf via een gekoppeld mailaccount van je bedrijf.

Ik weet niet wat je voor mail service hebt maar met die termen moet je wel iets kunnen Googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Craven schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:46:
Ik gok dat je aan het zoeken bent in de global address list van je bedrijf via een gekoppeld mailaccount van je bedrijf.

Ik weet niet wat je voor mail service hebt maar met die termen moet je wel iets kunnen Googlen.
Wij werken gewoon met outlook en een microsoft exchange account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Kun je niet gewoon in outlook alle contacten uit de global address list slepen/kopiëren naar je eigen contactenlijst? Je telefoon synced die dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Mikee007 in welk programma heb je de e-mail gesynct? Ik denk namelijk dat @Craven erg dicht in de buurt zit van de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Craven schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:18:
Kun je niet gewoon in outlook alle contacten uit de global address list slepen/kopiëren naar je eigen contactenlijst? Je telefoon synced die dan wel weer.
In me outlook staan er geen contacten in, maar als ik de naam op zoek vind ik ze wel.
rens-br schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:40:
@Mikee007 in welk programma heb je de e-mail gesynct? Ik denk namelijk dat @Craven erg dicht in de buurt zit van de oorzaak.
Ze zijn helemaal niet gesynchroniseerd, dat is het vreemde er van, er staan geen contacten in me outlook en telefoon maar als ik bijv zoek op piet prins vind ik wel contacten zowel in email als in me telefoon.

[ Voor 39% gewijzigd door Mikee007 op 09-02-2019 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Je zoekt in de online global address list. Aka je zoekt gewoon direct in het volledige adresboek van je organisatie. Dat geld voor Outlook op je laptop of desktop hetzelfde. Een Google opdracht op het overzetten van contacten van de online global address list naar je mobiel zal je vast wel verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Mikee007 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 10:29:
Ze zijn helemaal niet gesynchroniseerd, dat is het vreemde er van, er staan geen contacten in me outlook en telefoon maar als ik bijv zoek op piet prins vind ik wel contacten zowel in email als in me telefoon.
Maar ik neem aan dat je e-mail wel ergens gesynct wordt? Dus in welk programma heb jij je e-mail ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
rens-br schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:08:
[...]

Maar ik neem aan dat je e-mail wel ergens gesynct wordt? Dus in welk programma heb jij je e-mail ingesteld?
Outlook is mijn email ingesteld. en op me telefoon gewoon email (Android)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Mikee007 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:40:
en op me telefoon gewoon email (Android)
Je kan eens kijken of een andere e-mail app het wel goed oppakt, of je kan even kijken hoe je een global address list gesynct krijgt met een Android telefoon.
Pagina: 1