Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan editen met deze PC. De software die ik hiervoor ga gebruiken is photoshop. Deze pc moet op een school gebruikt worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute eindbedrag is 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat weet ik dus niet precies. Daarom ben ik hier om hulp te vragen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte maakt niet veel uit. Als het maar geen bakbeest word. Hij moet ook redelijk stil zijn. De software moet niet bij de 800 euro in te zitten. Er moet ook geen monitor, muis, toetsenbord en degelijke bij.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil de beste edit pc krijgen uit 800 euro.
Ik zou graag ook uitleg willen waarom je elk onderdeel hebt gekozen.
Eigen vragen.
Waarom is een snellere processor beter bij het editen dan een snellere videokaart?
Ik wil gaan editen met deze PC. De software die ik hiervoor ga gebruiken is photoshop. Deze pc moet op een school gebruikt worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute eindbedrag is 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat weet ik dus niet precies. Daarom ben ik hier om hulp te vragen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte maakt niet veel uit. Als het maar geen bakbeest word. Hij moet ook redelijk stil zijn. De software moet niet bij de 800 euro in te zitten. Er moet ook geen monitor, muis, toetsenbord en degelijke bij.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil de beste edit pc krijgen uit 800 euro.
Ik zou graag ook uitleg willen waarom je elk onderdeel hebt gekozen.
Eigen vragen.
Waarom is een snellere processor beter bij het editen dan een snellere videokaart?