Even kort; Ik heb op dit moment een DDR3 systeem en wil de overstap maken naar DDR4 zodat ik in de toekomst ook fatsoenlijk m'n computer weer kan upgraden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en dan games als CS:GO, BlackOps4 en The Division 2 wie binnekort uitkomt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs is ongeveer 600 euro. Minder mag altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enigste wat ik van m'n oude systeem ga meenemen is de videokaart. MSI Nvidia GTX 970
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zowiezo niet meer dan 500GB aan storage nodig (voor nu). Ik wil absoluut geen HDD meer gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enigste eisen zijn dat de computer redelijk stil moet zijn.
Ga je overklokken?
Ik heb dit nog nooit gedaan maar mocht dit nodig zijn met bepaalde hardware, dan wil ik het zeker een keer leren.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een andere tweaker heeft mij een lijst gegeven wat ik zoal kan gaan kopen voor m'n nieuwe build. Hier de lijst: https://azerty.nl/basket/...6MTtpOjIzMTk4Mjc7aToxO30=
Eigenlijk leek mij dit wel een redelijke build maar ik vraag toch nog even voor advies omdat dit maar 1 tweaker was wie mij hierbij geholpen heeft, wil het toch even van meerdere mensen horen. Ik wil eigenlijk niet te veel betalen (vandaar zowiezo al een AMD CPU eigenlijk) maar toch wel gewoon performance hebben en waarmee ik gewoon weer een tijdje zonder enige problemen kan gamen.
Hopelijk is dit voldoende informatie. Alvast bedankt voor het advies!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en dan games als CS:GO, BlackOps4 en The Division 2 wie binnekort uitkomt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs is ongeveer 600 euro. Minder mag altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enigste wat ik van m'n oude systeem ga meenemen is de videokaart. MSI Nvidia GTX 970
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zowiezo niet meer dan 500GB aan storage nodig (voor nu). Ik wil absoluut geen HDD meer gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enigste eisen zijn dat de computer redelijk stil moet zijn.
Ga je overklokken?
Ik heb dit nog nooit gedaan maar mocht dit nodig zijn met bepaalde hardware, dan wil ik het zeker een keer leren.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een andere tweaker heeft mij een lijst gegeven wat ik zoal kan gaan kopen voor m'n nieuwe build. Hier de lijst: https://azerty.nl/basket/...6MTtpOjIzMTk4Mjc7aToxO30=
Eigenlijk leek mij dit wel een redelijke build maar ik vraag toch nog even voor advies omdat dit maar 1 tweaker was wie mij hierbij geholpen heeft, wil het toch even van meerdere mensen horen. Ik wil eigenlijk niet te veel betalen (vandaar zowiezo al een AMD CPU eigenlijk) maar toch wel gewoon performance hebben en waarmee ik gewoon weer een tijdje zonder enige problemen kan gamen.
Hopelijk is dit voldoende informatie. Alvast bedankt voor het advies!