Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teppe001
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-09 18:54
Ik zoek een SD kaart om de opslag van mijn Samsung S8+ uit te breiden. Ik wil dit vooral gebruiken om te filmen in 4K. Ik heb echter geen idee of de snelheid van het kaartje hierbij een rol speelt. Zelf dacht ik aan de Samsung Evo plus 128GB: https://tweakers.net/pric...msung-evo-plus-128gb.html. Kan ik hiermee rechtstreeks naar het kaartje filmen?

Alvast bedankt

Beste antwoord (via Teppe001 op 06-02-2019 18:54)

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:21

g0tanks

Moderator CSA
Je kan op Google zoeken naar benodigde schrijfsnelheden voor 4k-opnames en dat vergelijken met de specificaties van je kaartje. Het antwoord is ja.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:21

g0tanks

Moderator CSA
Je kan op Google zoeken naar benodigde schrijfsnelheden voor 4k-opnames en dat vergelijken met de specificaties van je kaartje. Het antwoord is ja.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:09

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik dacht van wel. We filmen in fullhd op mijn werk, maar die camera kon wel 4K aan en ik heb een klein stukje in 4K gefilmd en via de camera teruggekeken. Ging prima. We hadden wel de 256GB variant van datzelfde kaart. Ik weet het, niet echt een wetenschappelijk antwoord, maargoed. ;)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 19:58
Ja, de snelheid van het kaartje speelt hierin zeker een rol. Het 128GB model van de EVO van Samsung is snel genoeg voor 4K, zie hier: https://www.samsung.com/n...-adapter-ga/MB-MC128GAEU/

No one is listening until you fart