Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

8 PIN Power kabel. Zijn dit de zelfde producten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-11 22:27

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Topicstarter
Hallo allemaal.

Voor een Fujitsu R940 ben ik op zoek naar een 8 pins kabel voor een videokaart.

Nou dacht ik dat 8 pins kabels gewoon allemaal het zelfde waren, maar eentje van het merk corsair zelf werkt in ieder geval niet in de voeding van de R940. De voeding (1300w) valt dan in protectie.

Dit is de originele voor de Fujitsu: https://www.centralpoint....61-f2407-l13-num-4584597/

Ik vind 30 euro ex btw voor een kabel wat hoog voor iets wat volgens mij geen drol kost?

[ Voor 18% gewijzigd door Luchtbakker op 06-02-2019 18:23 ]

Beste antwoord (via Luchtbakker op 06-02-2019 18:35)

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:24
Aan de voedingkant verschilt de pinout van de PCI-econnector tussen verschillende voeding. Als je een niet compatibel kabel aansluit creëer je kortsluiting zoals je gemerkt hebt. Aan de videokaart is het wel universeel. Je hebt idd een compatibel kabel nodig en dat kan wat kosten, zeker van merken als Fujitsu, Dell, HP etc.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:24
Aan de voedingkant verschilt de pinout van de PCI-econnector tussen verschillende voeding. Als je een niet compatibel kabel aansluit creëer je kortsluiting zoals je gemerkt hebt. Aan de videokaart is het wel universeel. Je hebt idd een compatibel kabel nodig en dat kan wat kosten, zeker van merken als Fujitsu, Dell, HP etc.