[forum] Breng ondersteuning voor images in quotes weer terug

Pagina: 1
Acties:

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik zet het maar hier omdat het vast een bewuste keuze is geweest en geen bug, maar ik baal ervan.

Je kunt tegenwoordig dus geen img meer plaatsen in een quote. Zo dus:
Afbeeldingslocatie: https://tweakimg.net/g/if/v3/framework/tweakers_logo_v2_x1.png
Hij maakt er dus automatisch [Afbeelding] van, met een klikbare url. Dat deed hij sowieso al als je iemand quootte waar een plaatje in stond, maar dan werd er van de rml daadwerkelijk een [url] tag gemaakt.

Ik vind het maar stom. Je kunt nu dus geen externe bron meer quoten waar een plaatje in staat, of zoals in Het "discussieer hier over grappige plaatjes topic" deel 2 vaak gebeurt het plaatje alsnog weergeven in een qoute om een discussie erover makkelijker te maken. Ik snap ook echt niet wat hier nou bij gewonnen is, aangezien bij het quoten de RML al wordt aangepast.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:06

crisp

Devver

Pixelated

Dat is geen bewuste keuze geweest maar is er denk ik 'ingeslopen' tijdens de ontwikkeling van de nieuwe parser. Mogelijk zat het al in de oude frontpage parser... :p

Het is jn ieder geval eenvoudig te fixen, dus ik zal daar eerdaags eens naar kijken :)

Intentionally left blank

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Oh, nou, dan mag hij naar Stoute Bugs :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat was mij ook al (meer dan) eens opgevallen, @crisp had jou daar voor gementioned op de plek waar dat probleem zich voor deed en volgens mij (al weet ik dat niet zeker) had ik dat al eens eerder gedaan :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 19:29:
Dat was mij ook al (meer dan) eens opgevallen, @crisp had jou daar voor gementioned op de plek waar dat probleem zich voor deed en volgens mij (al weet ik dat niet zeker) had ik dat al eens eerder gedaan :P
Ja, had ik gezien ;)

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@crisp, ik had een tijd geleden (enkele maanden) al in het crew fora gevraagd naar dit fenomeen, maar nooit antwoord gehad. Nou had ik ook niemand getagged met een mention, maar vond het apart dat niemand er eerder over was gevallen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:51:
@crisp, ik had een tijd geleden (enkele maanden) al in het crew fora gevraagd naar dit fenomeen, maar nooit antwoord gehad. Nou had ik ook niemand getagged met een mention, maar vond het apart dat niemand er eerder over was gevallen.
De mention van Raven gisteren of eergisteren was de eerste keer dat ik hiervan hoorde. Volgende keer gewoon een topic maken (offtopic reageren in ongerelateerde tooics vind ik ook niet heel prettig) ;)

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

crisp schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:11:
[...]

De mention van Raven gisteren of eergisteren was de eerste keer dat ik hiervan hoorde. Volgende keer gewoon een topic maken (offtopic reageren in ongerelateerde tooics vind ik ook niet heel prettig) ;)
Begrijp ik. Het was toen een simpele vraag en had geen relatie gelegd met een mogelijke bug.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1