Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Lastpass zowel actief als inactief

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• nitrodesign
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18-04 22:25
Hallo Tweakers,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende probleem.
Ik loop al langere tijd te stoeien met de Lastpass plugin.

Momenteel heb ik de plugin geinstalleerd op Google Chrome.
Dit gaat een aantal dagen (misschien 1 week) goed en vervolgens stopt de plugin met werken.

Het icoon in de browser geeft wel aan dat is ingelogd alleen als ik wil klikken op het icoon gebeurd er niets. Ook als er een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd wordt zie ik niet de autofill van Lastpass.

Eerste instantie dacht ik dat het te maken had met Firefox, door de tijd heen zijn er verschillende update geweest voor Firefox maar heeft het probleem niet verholpen.

Om uit te sluiten dat het aan Firefox ligt de plugin geinstalleerd op Chrome maar ook hier naar verloop van tijd stopt de plugin.

De enige manier om het weer werkend te krijgen is om de plugin te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren. Gegevens opnieuw invoeren (gebruikersnaam en wachtwoord) en functioneert het weer naar behoren (ongeveer 1 week).

Weet iemand of heeft iemand dit zelfde probleem en het antwoord, met Google kom ik ook niet verder.

Alvast bedankt.

Grtz,

NitroDesign

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True