Mijn vraag
Hallo mede mensen.
Mijn akg oortjes die geleverd waren bij de S9 zijn overleden. Omdat ik met hak en frees werk vaak muziek opzet.
Nu heb ik een reserve setje van JBL dus die wil ik er nu voor gebruiken. Maar ik ben een enorme fan van muziek en wil goede oortjes voor in de avond. Ik vind het ook fijn als ik Anime kijk dat ik goede kwaliteit geluid heb.
Wat ik zoek is goede oordopjes. Geen koptelefoon want ik vind koptelefoons extreem lelijk en niet fijn zitten. En wat is beter/fijner Bluetooth of bedraad. Ik gebruik ze +/- 3 uur per dag
Voor muziek is mijn budget redelijk groot maar ik wil niet oortjes voor €200,- hebben
Mijn budget is rond de 80€,-
Relevante software en hardware die ik gebruik
JBL oortjes T110, AKG oortjes (geleverd bij de S9) heel vroeger action oortjes.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gezien: Beats
Meer niet echt.
Ik hoop jullie mening te horen
M.v.g. Nick
Hallo mede mensen.
Mijn akg oortjes die geleverd waren bij de S9 zijn overleden. Omdat ik met hak en frees werk vaak muziek opzet.
Nu heb ik een reserve setje van JBL dus die wil ik er nu voor gebruiken. Maar ik ben een enorme fan van muziek en wil goede oortjes voor in de avond. Ik vind het ook fijn als ik Anime kijk dat ik goede kwaliteit geluid heb.
Wat ik zoek is goede oordopjes. Geen koptelefoon want ik vind koptelefoons extreem lelijk en niet fijn zitten. En wat is beter/fijner Bluetooth of bedraad. Ik gebruik ze +/- 3 uur per dag
Voor muziek is mijn budget redelijk groot maar ik wil niet oortjes voor €200,- hebben
Mijn budget is rond de 80€,-
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gezien: Beats
Meer niet echt.
Ik hoop jullie mening te horen
M.v.g. Nick
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda