Goede oortjes voor een relatief goede prijs

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo mede mensen.

Mijn akg oortjes die geleverd waren bij de S9 zijn overleden. Omdat ik met hak en frees werk vaak muziek opzet.

Nu heb ik een reserve setje van JBL dus die wil ik er nu voor gebruiken. Maar ik ben een enorme fan van muziek en wil goede oortjes voor in de avond. Ik vind het ook fijn als ik Anime kijk dat ik goede kwaliteit geluid heb.

Wat ik zoek is goede oordopjes. Geen koptelefoon want ik vind koptelefoons extreem lelijk en niet fijn zitten. En wat is beter/fijner Bluetooth of bedraad. Ik gebruik ze +/- 3 uur per dag

Voor muziek is mijn budget redelijk groot maar ik wil niet oortjes voor €200,- hebben
Mijn budget is rond de 80€,-

Relevante software en hardware die ik gebruik
JBL oortjes T110, AKG oortjes (geleverd bij de S9) heel vroeger action oortjes.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
JBL oortjes T110, AKG oortjes (geleverd bij de S9) heel vroeger action oortjes.

Gezien: Beats

Meer niet echt.

Ik hoop jullie mening te horen

M.v.g. Nick

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niet_Jan_Jaap
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22-09 13:48
de RHA Ma750i staan wel redelijk OK bekend en ongeveer jouw pricerange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan2304
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 31-08-2021
Meschien zin de SONY MDR-XB50AP iet voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 11:44
Kijk even naar de Tin Audio T2 en opvolger T3. Krijgen goede reviews en zijn niet duur.

Zelf geen ervaring mee, ik ben blij met mijn Shure SE215, maar het kan ongetwijfeld beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:08
KZ-ATE of opvolger via aliexpres, prima in ears voor weinig geld.

Gebruik zelf al meer dan een jaar de KZ-ATE prima oortjes

Link

review: review
review: andere review

[ Voor 4% gewijzigd door Reloader op 07-02-2019 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
KZ AS10, zitten 10 BA's in die voor een zeer mooie weergave zorgen. Zijn beter dan de KZ ATE, hoewel die ook al redelijk goed klinken (de blauw met paars versie dan). KZ AS10 zijn tussen de 35 en 50 euro en zijn de beste KZ tot nu toe.

De Shure SE215 is ook nogsteeds een topper. De Shure heeft trouwens wel veel betere geluidsisolatie, waardoor je je omgeving nouwelijks nog hoort. Rond de 100 euro kan je ze vinden, inclusief kabel met mic. Ze hebben vanaf launch jaren lang boven aan de lijst gestaan van betaalbare IEMs, vaak zelfs boven veel duurdere IEMs. Het lijkt alleen dat er nu zelfs in het budget segment er betere IEMs op de markt komen, alhoewel die het in mijn ogen vaak afleggen tegenover het design van Shure.

Ik heb jarenlang de Shure SE215 gebruikt, schat zo een 6 a 7 jaar. Mijn laatste set heeft de 2e keer wasmachine niet overleefd. Nu gebruik ik de KZ AS10, de KZ ATE heb ik ook gekocht omdat die binnen 3 dagen leverbaar was. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met mijn KZ AS10 en ik merk ook dat ik het volume minder hard zet dan bij de Shure SE215.

Review met vergelijkingen: link

Edit: Ik zie dat de Tin Audio T2 ook erg goed scoort. Die kan je voor rond de 30 a 35 euro op Aliexpress vinden.

Review: link

[ Voor 91% gewijzigd door Eli3l op 07-02-2019 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 12:22

FeaR

In GoT we trust

AUD > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1