Paket nederland naar belgie

Pagina: 1
Acties:
  • 408 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiles1312
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-04 12:32
Hey tweakers,

Ik had eens een vraagje, ik weet dat ze niet met hardware te maken heeft maar wist niet goed waaronder deze vraag geplaatst wordt.

Mijn vraag dus: ik zou graag een pakket bestellen in nederland maar dit zou naar belgie moeten komen maar de onderneming verzend enkel naar nederland. Bestaat er een bedrijf dat pakketen laat ontvangen en dan verzend?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-05 16:53
Eerste simpele vraag: Heb je al contact opgenomen met het bedrijf om te vragen of ze niet tegen meerprijs naar Belgie verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Emiles1312 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:15:
Hey tweakers,

Ik had eens een vraagje, ik weet dat ze niet met hardware te maken heeft maar wist niet goed waaronder deze vraag geplaatst wordt.

Mijn vraag dus: ik zou graag een pakket bestellen in nederland maar dit zou naar belgie moeten komen maar de onderneming verzend enkel naar nederland. Bestaat er een bedrijf dat pakketen laat ontvangen en dan verzend?

Alvast bedankt!
Google Zoekservice

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiles1312
234FaTaLiTy schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:16:
Eerste simpele vraag: Heb je al contact opgenomen met het bedrijf om te vragen of ze niet tegen meerprijs naar Belgie verzenden?
Heb ik al gedaan maar dat was niet mogelijk zeiden ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiles1312
Ik vind niet echt een antwoord vandaat dat ik deze vraag hier stel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:38

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je moet je ook afvragen of, als je via een omweg wel kan bestellen, hoe eventueel garantie / retour geregeld wordt.

Als een bedrijf niet over de grens wil zenden, is dat vaak niet alleen omdat de eerste paar postzegels duurder zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuccie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Pakketje naar een koeriersdienst vlak bij de grens laten bezorgen en die brengen het naar jouw adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

k had eens een vraagje, ik weet dat ze niet met hardware te maken heeft maar wist niet goed waaronder deze vraag geplaatst wordt.
Volgende keer in geval van twijfel gewoon vooraf contact opnemen met een moderator, wij wijzen je graag de juiste kant op. Van een kansloze en inzetloze 'disclaimer' als dit worden we een stuk minder blij, zeker als je zelf al weet dat je verkeerd post...

DIt is inderdaad geen technische vraag, aangezien het over aankoop van iets gaat hoort het in Shopping Forum. Ik verplaats deze keer, mits je volgende keer wel vooraf navraag doet in geval van twijfel.

Move VB -> SF

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik mis hier toch echt eigen inzet. Wat heb je zelf bijvoorbeeld al gevonden en waarom voldoen deze verzendservices niet? Om deze reden gaat dit topic ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.