Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Google Home/Onkyo/Logitech Harmony Hub

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Duivenmelker31!
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 08-02 16:47
Mijn vraag
Hoi,
Ik heb de Google Home. Gekoppeld aan Hue lampen. Bediening Nerderlandse taal. Het aansturen van mijn A/V installatie (o.a.) Spotify en TV moet echter in het Engels omdat Logitech de Nederlandse taal niet ondersteunt.
Ik heb Logitech en Google hierover al benaderd, maar zij zien geen oplossing. Wie wel?? Mijn Onkyo heeft Chromecast Built-in .
Hans

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• pictuner
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 19:28
De Nederlandse support tussen Harmony and Home is er simpelweg nog niet. Het schijnt dat dat ligt bij Google die er nog geen support op wil geven. Waarom? Geen idee

• HeroS
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19:23

HeroS

Domotica Nerd

Als je een Chromecast hebt en de Onkyo in standbij staat dan kun je de home gewoon vragen hier wat op af te spelen.

Je moet alleen zorgen dat ARC/HDMI passthrough aan staat. Dan gaat de Onkyo ook aan en op het juiste kanaal.

Blog over domotica: http://www.domotica-blog.nl

• vonkkie
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 19:21
ik heb de hub aan domoticz toegevoegd en controlicz toegevoegd aan google home zodat ik nederlands kan lullen

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True