Ontevreden over bestelde tent via Bol.com

Pagina: 1
Acties:
  • 2.137 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je zou zeggen dat Ahold met BOL en Albert hein een goede naam heeft en dat je daar best wel op mag vertrouwen.

Voor de kerst hebben wij 2 st Maxx - Partytent feesttent 3x4m - zijwanden - ANTRACIET gekocht via BOL. okee niet heel erg duur en ook niet van de allerbeste kwaliteit maar het waren de enige tenten die zwart of grijs waren en qua maat bij ons tussen het huis en de veranda passen.

De bedoeling was dat onze familie vrienden en kinderen droog en gezellig aangekleed tussen het huis en de veranda achter in de tuin konden lopen. We wonen niet heel groot dus een beetje extra ruime gezellig onder de veranda leek een leuk idee.

De middag ervoor opgezet en wat denk je de volgende ochtend beide tenten compleet door hun poten gezakt.

Helaas het leuke idee voor kerst avond totaal mislukt.

Maar toen we na de kerst met klanten service van BOL contact hebben opgenomen, begon mijn verbazing.
BOL doet AAN KLEINE LETTERTJES. Daarin staat dat je deze tent alleen kan gebruiken als je dus helemaal geen tent nodig hebt. Maar een zonnescherm. Op herhaaldelijk verzoek dat dit toch echt niet de bedoeling is geweest van onze aankoop. Later nog foto's gemaild als bewijs hoe wij e.e.a. aantroffen. Bleef de klanten service of misschien is service niet het goede woord? bij hun stand punt. Als wij van BOL of de leveranciers die op onze website verkopen, gewoon simpelweg rommel willen leveren aan consumenten dan is daar niets mis mee.

Oh ja ze willen wel wat onderdelen nieuw leveren :-( als of het aan een paar onderdelen ligt.

Sorry een heel verhaal om bij mijn vraag te komen maar dan weten jullie iig waarom.

Wie weet hoe het zit dat als BOL stug blijft volhouden? Wat wij kunnen doen?
Is dan het enige wat rest naar het tv programma "Heb ik dat? "of Kieskeurig of stappen? of zijn er nog andere mogelijkheden?

2 tenten a ca 75 euro is met 150 euro niet super veel geld dat je naar een advocaat stapt, vlg mij is hun uurtarief al hoger. Maar dit is toch echt te gek om zomaar te laten lopen.

DUS WIE heeft er suggesties.

Als vast bedankt voor jullie hulp.
Marijke en Johan Bakker.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2019 14:18 . Reden: typ foutjes ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:03
@Verwijderd heb je ook een link naar het product waar het om gaat?
Waar staan de kleine lettertjes waar jij het over hebt?

Ik ben geen expert maar het lijkt mij dat als een partytent ook als zodanig gebruikt moet kunnen worden en niet als veredeld zonnescherm.

Op welke wijze heb je Bol.com ingelicht? Op dezelfde (schreeuwerige) wijze zoals je hier ook doet? Kan je de communicatie hier plaatsen?

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:02

Matszs

><>

"Dit is een budget tent. Geschikt als schaduwtent op mooie zonnige dagen. Deze is bedoeld voor éénmalig gebruik en niet om dagen na elkaar op te staan. Hiervoor is het metaal te dun. Indien er wind of regen wordt voorspeld gelieve dan de tent te verstevigen of niet te gebruiken.Anders kan wind/regen schade veroorzaken aan de tent. " (https://www.bol.com/nl/p/...jwanden/9200000090294750/)

Dit staat er in de productomschrijving.

[ Voor 10% gewijzigd door Matszs op 06-02-2019 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:23
Ik zou de hand in eigen boezem steken. Deze tentjes zijn van een soort schroot aluminium en ik vind dat je voor de prijs ook niet meer mag verwachten. Bij het opzetten had je dit zelf al kunnen zien. Als we op festivals dit soort tenten gebruiken dan verstevigen we de constructie aanzienlijk.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:01

Rannasha

Does not compute.

Is het slecht weer geweest? Op de productpagina staat vrij duidelijk dat dit ding niet geschikt is voor enige vorm van slecht weer.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:06

g0tanks

Moderator CSA
Als eerste de tip om de volgende keer je verhaal kort en bondig te houden. Meer dan de helft is niet relevant voor je probleem.

Als ik verder op de productpagina kijk van die tent op bol.com staat er in de omschrijving:
Dit is een budget tent. Geschikt als schaduwtent op mooie zonnige dagen. Deze is bedoeld voor éénmalig gebruik en niet om dagen na elkaar op te staan. Hiervoor is het metaal te dun. Indien er wind of regen wordt voorspeld gelieve dan de tent te verstevigen of niet te gebruiken.Anders kan wind/regen schade veroorzaken aan de tent.
Wat dat betreft had je kunnen weten dat je die tent niet 's nachts moest laten staan.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heel (niet nuttig) verhaal inderdaad...., inpakken en retoursturen is geen optie? (14 dagen retourrecht)
Wat is het exacte standpunt van bol.com? en Kleine lettertjes? het staat er overduidelijk en nog eens in bold in de beschrijving...
Kortom, heel veel blabla, weinig concrete informatie.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 11:21

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Fietsbel schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:14:
Heel (niet nuttig) verhaal inderdaad...., inpakken en retoursturen is geen optie? (14 dagen retourrecht)
Wat is het exacte standpunt van bol.com? en Kleine lettertjes? het staat er overduidelijk en nog eens in bold in de beschrijving...
Kerst is al tijdje geleden he :9

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bobvdvalk
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-01 11:42
Voegt niets toe, dus weg.

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 06-02-2019 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Robbie T schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:11:
@Verwijderd heb je ook een link naar het product waar het om gaat?
Waar staan de kleine lettertjes waar jij het over hebt?

Ik ben geen expert maar het lijkt mij dat als een partytent ook als zodanig gebruikt moet kunnen worden en niet als veredeld zonnescherm.

Op welke wijze heb je Bol.com ingelicht? Op dezelfde (schreeuwerige) wijze zoals je hier ook doet? Kan je de communicatie hier plaatsen?
goeie tip tnx. hierbij de link
https://www.bol.com/nl/p/...traciet/9200000096944727/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:46
Kleine lettertjes? Grappig. Het staat zelfs dik gedrukt. Me dunkt dat Bol hiermee aan zijn plicht voldaan heeft en alsnog zeer coulant is als ze je hier willen tegemoet komen door nieuwe onderdelen toe te zenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Matszs schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:12:
"Dit is een budget tent. Geschikt als schaduwtent op mooie zonnige dagen. Deze is bedoeld voor éénmalig gebruik en niet om dagen na elkaar op te staan. Hiervoor is het metaal te dun. Indien er wind of regen wordt voorspeld gelieve dan de tent te verstevigen of niet te gebruiken.Anders kan wind/regen schade veroorzaken aan de tent. " (https://www.bol.com/nl/p/...jwanden/9200000090294750/)

Dit staat er in de productomschrijving.
BIJ de recenties staat ook :

5 sterren Heel tevreden over
NathalieDeWaal 11 september 2018
Ik raad dit product aan
Geschreven bij Maxx - Partytent feesttent 3x4m - zijwanden

In de namiddag besteld en de dag erna aan huis geleverd met een kleine attentie.meer moet dit niet zijn. Hevige regen gehad en niet nat geworden . Supe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Klopt, had ook het woordje "was" moeten gebruiken ipv is. Waarom zou je een product houden als het overduidelijk niet naar wens was. En 14 dagen is ruim zat om een reactie te krijgen van de klantenservice en een besluit te maken om het product retour te sturen...

39

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 10:43
Verwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:23:
[...]

Ik raad dit product aan

In de namiddag besteld en de dag erna aan huis geleverd met een kleine attentie.meer moet dit niet zijn. Hevige regen gehad en niet nat geworden . Supe
Nou en?

De fabrikant geeft zelf al aan dat het een mooiweertent is, en niet geschikt is voor iets anders. Als iemand anders dan mazzel heeft is dat geen garantie dat het bij jou ook goed werkt.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matszs
  • Laatst online: 19-09 16:02

Matszs

><>

[...]

Ik raad dit product aan

Een recentie is geschreven door een klant en is ook hoe die klant het ervaren heeft. Dat bij die klant zijn partytent niet volledig is ingezakt na een plens-bui wilt niet meteen zeggen dat het elke tsunami ( :9 ) aan kan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 15:33

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

[...]

Ik raad dit product aan

Een recensie is toch helemaal niet relevant? D'r staat duidelijk in de omschrijving dat de tent alleen maar geschikt is voor mooie dagen en dat hij bij regen en wind niet te gebruiken is. Dat een ander toevallig geluk gehad heeft verandert niks aan dat feit.

Dat jij hem in een wintermaand 's nachts buiten laat staan is dan gewoon geen handige zet.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Utoka
  • Laatst online: 19-09 15:22
Weet niet of het hier ook het geval is maar dat het er nu staat betekend niet dat het er altijd al heeft gestaan.

Klein voorbeeld: Mijn vriendin kocht een storm paraplu wat uiteindelijk na wat wind een gewone paraplu bleek te zijn. Na contact met de bol.com "service" bleek het idd niet meer op de product pagina te staan maar nog wel in de product bevestigings mail. Bol.com deed hier overigens ook heel moeilijk over en gaf ons niet zomaar gelijk. Pas naar herhaaldelijk aangeven en door "zeuren" dat de verkoper ons had voorgelogen met product titel en beschrijving.

Dit om aan te geven dat verkopers zich achteraf ook indekken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

*knip* Dit voegt niets toe aan de discussie.

[ Voor 80% gewijzigd door Yorinn op 06-02-2019 15:35 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Utoka schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:26:
Weet niet of het hier ook het geval is maar dat het er nu staat betekend niet dat het er altijd al heeft gestaan.

Klein voorbeeld: Mijn vriendin kocht een storm paraplu wat uiteindelijk na wat wind een gewone paraplu bleek te zijn. Na contact met de bol.com "service" bleek het idd niet meer op de product pagina te staan maar nog wel in de product bevestigings mail. Bol.com deed hier overigens ook heel moeilijk over en gaf ons niet zomaar gelijk. Pas naar herhaaldelijk aangeven en door "zeuren" dat de verkoper ons had voorgelogen met product titel en beschrijving.

Dit om aan te geven dat verkopers zich achteraf ook indekken
https://www.bol.com/nl/p/...E-A.1_8_9.10.ProductTitle

https://www.bol.com/nl/p/...5Cyw.1_5_6.7.ProductTitle

https://www.bol.com/nl/p/...5Cyw.1_5_6.8.ProductTitle

https://www.bol.com/nl/p/...hJCw.1_5_6.9.ProductTitle

Reviews genoeg te vinden, ook bij meerdere verkopers

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
[...]

Ik raad dit product aan

Gevalletje: beter lezen voordat je wat gaat bestellen. .

Je kunt ook geen klapstoeltjes kopen en verwachten dat er iemand van 150 kilo zonder problemen op kan zitten als er op staat: Maximale belasting 100kg.

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 06-02-2019 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
  • Laatst online: 19-09 15:22
Beschrijving bedoel je denk ik want in reviews staat juist dat hij wel met slecht weer te gebruiken is? Maar het bewijst niet per se iets. Ziet er echt uit als een copy/past van dezelfde tekst die misschien wel door fabriekant is aangeleverd nadat er meerdere keren is geklaagd. Deze tekst kan dus in theorie na de aankoop toegevoegd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt wel of veel mensen het normaal vinden of pro BOL zijn (uitzondering daargelaten) dat producten zo slecht zijn dat ze niet gebruikt kunnen worden.

Even ter info, want het lijkt erop dat ik mezelf hier moet verdedigen:

Er stond geen wind en
ze stonden aan 3 kanten beschut.
1 nachtje is geen nachten.
en een beetje lichte regen verwacht.(en gevallen)

Dat is toch wat anders zou ik zeggen.

Als voorbeeld op de reactie van die klap stoelen, hoe is het als ik met 98 kg door dat zelfde stoeltje zak?
waar ligt de grens van redelijk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

@Verwijderd Je hoeft je hier niet te verdedigen, je moet je bij BOL verdedigen. Wat wil je van ons? Suggesties omdat je dit te gek vindt om te laten lopen. Mag ik je er op wijzen dat je op dit moment op een website zit die technologie georiënteerd is. Ik zie er maar weinig van terug in je hele verhaal. Ja, bol.com. Dat is een webshop zoals zovelen.

Ik denk dat je beter 'geholpen' wordt op een site zoals Kassa of wat dan ook. Daarnaast denk ik los hiervan, dat je voor die 150 euro waarschijnlijk weinig bewogen krijgt t.o.v. wat je nu krijgt: vervangende onderdelen.

Ik zou het verlies persoonlijk gewoon nemen, een slechte review plaatsen, ervaring meenemen voor toekomstige aankopen en verder gaan met mijn leven.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 15:33

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Het punt is en blijft dat er duidelijk in de omschrijving staat dat het een schaduwtent is, bedoeld voor eenmalig gebruik en niet geschikt is om meerdere dagen te gebruiken. Dat jij hem dan toch in een wintermaand 's nachts in de regen buiten laat staan, zorgt er gewoon voor dat je niet heel sterk staat.

Ik begrijp persoonlijk je frustratie wel, maar ik ben bang dat er weinig te halen valt.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 10:34
Kleine lettertjes? Het staat gewoon duidelijk in de omschrijving.

"okee niet heel erg duur en ook niet van de allerbeste kwaliteit" - en je had het zelf dus ook wel door.

Bol heeft geen rommel geleverd, zij hebben een product geleverd wat voldoet aan hun eigen omschrijving. Dat jij een product hebt aangeschaft waarbij jouw eigen eisen niet terugkomen in de omschrijving van dat product... ik zou zeggen dat dat toch echt een beetje eigen verantwoordelijkheid is.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:49:
Het lijkt wel of veel mensen het normaal vinden of pro BOL zijn (uitzondering daargelaten) dat producten zo slecht zijn dat ze niet gebruikt kunnen worden.
Lekker zo zwart/wit....
Slecht product? had je het retour moeten sturen.. heeft niks maken met het zijn van pro bol.com. Het standpunt en de beargumentatie van de klantenservice heb je nog steeds niet geplaatst. Hoe verwacht je een goede reactie als je halve informatie plaatst.
Misschien ook even nagaan of je zelf ook niet deels schuldig bent in het niet goed lezen van de productpagina icm de prijs...

[ Voor 9% gewijzigd door Fietsbel op 06-02-2019 15:03 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Utoka schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:37:
[...]

Beschrijving bedoel je denk ik want in reviews staat juist dat hij wel met slecht weer te gebruiken is? Maar het bewijst niet per se iets. Ziet er echt uit als een copy/past van dezelfde tekst die misschien wel door fabriekant is aangeleverd nadat er meerdere keren is geklaagd. Deze tekst kan dus in theorie na de aankoop toegevoegd zijn.
https://www.bol.com/nl/p/...en_920_1_9200000096945469

Dit is van de fabrikant (merk verkoper), en is bij ons achter(straat achter onze) op het grasveld gebruikt van 30dec en nieuwjaarsdag afgebroken. deze is iets groter en denk ik iets steviger. verder was hij extra 'gezekerd' door spanlijnen aan de poten. Risico van windvlaag loop je zeker met dit 'tentje', maar dat was de gok (voor 8 tientjes)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
's nachts kan het zo vriezen, lage temperaturen zijn meestal ook niet zo goed voor metaal en aluminium, mogelijk heeft dat ook nog een rol gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:25
Fietsbel schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:14:
Retourrecht? je stuurt en defect artikel terug wat niet defect is geleverd?
Dat zal vast goed geaccepteerd worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Gadgeteer schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:07:
[...]

Retourrecht? je stuurt en defect artikel terug wat niet defect is geleverd?
Dat zal vast goed geaccepteerd worden 8)7
Valt onder schade tijdens zichttermijn en het product kan daarom prima retour.
*disclaimer: 100% zeker kan ik dit niet bevestigen. Verneem het graag mocht ik verkeerd zitten.

[ Voor 18% gewijzigd door Fietsbel op 06-02-2019 15:17 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:15
Fietsbel schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:14:
[...]

Valt onder schade tijdens zichttermijn en het product kan daarom prima retour.
*disclaimer: 100% zeker kan ik dit niet bevestigen. Verneem het graag mocht ik verkeerd zitten.
Kan ook zeker terug en vervolgens mag Bol kosten rekenen voor het defecte gedeelte. Dan krijg je alleen de discussie in hoeverre dit defect is en wat de kosten zijn om het te repareren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Verwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:49:

Even ter info, want het lijkt erop dat ik mezelf hier moet verdedigen:

Er stond geen wind en
ze stonden aan 3 kanten beschut.
1 nachtje is geen nachten.
en een beetje lichte regen verwacht.(en gevallen)

Dat is toch wat anders zou ik zeggen.

Als voorbeeld op de reactie van die klap stoelen, hoe is het als ik met 98 kg door dat zelfde stoeltje zak?
waar ligt de grens van redelijk?
Als je met 98kg door de stoel heen zakt, kan je gewoon onder garantie een nieuwe stoel krijgen / eisen.

Je hebt een goedkope buitentent gekocht, welke op de website al als BUDGET en ZONNESCHERM staat aangemeld. Waarom neem je dan toch het risico?

Om nog maar een voorbeeld erin te gooien:

Ik kan bij de Action ook een windscherm kopen om op te zetten op het strand. Deze kost 15 euro. Na 1 dagje strand zijn de stokken eigenlijk al niet meer in topconditie en hier en daar wat scheurtjes in het doek.....

Tja, wat verwacht je dan? Dat zijn artikelen die gemaakt zijn voor 1 of 2 keer gebruiken. Zoals ook in de omschrijving van BOL staat. Want jouw tent heeft tot de nacht gewoon goed gefunctioneerd; dus eenmalig gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59
Haha, ik heb ook zo'n tent, althans, 6x3 meter voor 90 euro. Gekocht met het idee hem 2x op te zetten en dan weg te pleuren. Stokken zijn heel dun metaal en er moet iets van een soort komozak voor tentdoek doorgaan.

Gek genoeg al zeker 7-8 keer opgezet, ook in de tegen gestaan, in de storm. Elke keer even oplappen met wat ducktape en gaan. Als je hem goed op zet staat het nog stevig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Aan een ranttopic als deze heeft niemand wat. Hier gaat dan ook een slotje op. Je shopreview kan je natuurlijk nog wel via https://tweakers.net/shopreview/ plaatsen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.