|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Wat voor functionaliteit zoek je dan precies? Ik weet dat er jaren geleden dect telefoons bestonden die de telefoonnummers van simkaarten af konden lezen. Of wil je juist dan ook kunnen bellen via die sim? In het laatste geval vinden wij het meer een mobiele telefoon, oftewel mag die in de categorie Smartphones.pven schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:28:
categorie: Vaste telefonie
Ik ben op zoek naar een DECT-telefoon waar een SIM-kaart in kan. Ik had gehoopt dat dit een filter-optie is voor de link hierboven. Zie ik het over het hoofd, of zit dat er inderdaad niet in?
Ik zoek een DECT-telefoon waar een SIM-kaart in kan, om mee te bellen. 
Dat lijkt me geen smartphone, want die kunnen meer. Een DECT-telefoon is voornamelijk om te bellen en soms mee te SMS'en, veel meer kunnen die toestellen niet.
Aan de andere kant snap ik je redenering uiteraard.
Dat lijkt me geen smartphone, want die kunnen meer. Een DECT-telefoon is voornamelijk om te bellen en soms mee te SMS'en, veel meer kunnen die toestellen niet.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
"Smart" is relatief iddpven schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:01:
Een smartphone daar kan een sipaccount in dat via 4g of wifi werkt. DECT is een manier om met een basisstation te communiceren, maar dat is wat anders als een sim. Misschien dat er ook feature phones zijn met sip, maar een DECT lijkt me sterk dat zoiets bestaat.pven schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:01:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.