Maximaal aantal kilometer bij Carriere

Pagina: 1
Acties:

• mcerasmus
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 11:14
Kleine bug, maar als ik bij het nieuwe kopje Carrière een maximaal aantal kilometers wil invoeren, krijg ik alleen resultaat bij geen maximum. Zelfs bij 70 kilometer geen resultaat, dat terwijl ik in het midden van Nederland woon. Ook vacatures in Utrecht (nog geen 10 kilometer) komen er dan niet tussen te staan.
Hebben meer mensen hier last van of doe ik iets verkeerd? :?

Marnix

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
mcerasmus schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:17:
Kleine bug, maar als ik bij het nieuwe kopje Carrière een maximaal aantal kilometers wil invoeren, krijg ik alleen resultaat bij geen maximum. Zelfs bij 70 kilometer geen resultaat, dat terwijl ik in het midden van Nederland woon. Ook vacatures in Utrecht (nog geen 10 kilometer) komen er dan niet tussen te staan.
Hebben meer mensen hier last van of doe ik iets verkeerd? :?

Marnix
Kan je misschien delen welke criteria je gebruikt? Dan kunnen we het reproduceren en oplossen :)

• mcerasmus
boenkeijer schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:49:
[...]

Kan je misschien delen welke criteria je gebruikt? Dan kunnen we het reproduceren en oplossen :)
Helemaal niks behalve het aantal kilometers. Ook op een incognitoblad mocht dat uit kunnen maken.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:18

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ehm, wel een plaats/postcode ingevuld? Want enkel een 70km filter doet niets nee, nogal logisch: https://tweakers.net/carr...jfQUSpITE8NzqxKVbIyNagFAA

[ Voor 67% gewijzigd door Angeloonie op 06-02-2019 12:52 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• mcerasmus
Oei, ik zie nu dat het toch aan mij ligt. Ik heb geen postcode ingevoerd... 8)7

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-11 21:23

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Misschien wel een UX dingetje, de slider pas activeren na het invoeren van een postcode of plaats? :)

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
Koozza schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:55:
Misschien wel een UX dingetje, de slider pas activeren na het invoeren van een postcode of plaats? :)
Klopt, dit probleem was bekend bij ons en development is er momenteel mee bezig. Komt er aan :)
Pagina: 1