Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• lenwar
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 06-03 08:35
Hoi allemaal,

Bij gebrek aan een betere plek die ik kon vinden, post ik m'n vraag hier :)

Ik heb een usecase om één map van m'n eigen Nextcloud installatie (draait onder CentOS) te synchroniseren met een map in Onedrive.

Ik heb me helemaal murf gezocht, maar ik kan eigenlijk behalve één betaalde dienst van cloudhq niets vinden die dit kan. Onedrive ondersteund schijnbaar WebDAV, maar dan een niet-standaard variant die effectief alleen bruikbaar zou zijn om in Windows een mount te doen, dus daar heb ik niet zo veel aan.

Heeft iemand hier ervaring mee, of een suggestie hoe ik dit kan doen?
Het enige dat ik zelf nog kan bedenken is één map op m'n CentOS server met een Onedrive Linux client te synchroniseren, en die map met sftp te koppelen aan Nextcloud, maar dat voelt wel heel goor.

Als iemand wat slimmers weet houd ik me graag aanbevolen.

Alle reacties

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Dit is dus niet de goede plek.
Voor de non-tech onderwerpen die niet in andere forums thuis horen.
Move AZ >>> CSA

Señor Sjon wijzigde deze reactie 06-02-2019 10:56 (3%)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True