Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Artikel 13

Pagina: 1
Acties:

• TWyk
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 17-04 11:17
Zoals ik de door jullie gelinkte tekst op politico lees moeten alleen sites met meer dan 5 miljoen unieke bezoekers per maand actief filteren en dan nog alleen om te voorkomen dat eerder gemelde werken weer teruggeplaatst worden.

Andere sites moeten verplicht een procedure hebben om snel in te grijpen bij redelijk onderbouwde meldingen en die werken snel te verwijderen.

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 19-04 12:09

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

De uiteindelijke tekst begint nu zo ongeveer vorm te krijgen. In komende dagen schijnen de laatste onderhandelingen plaats te vinden, dus dan weten we meer. Maar ik geloof niet dat het verkeerd stond weergegeven in het artikel, al heb ik het bij de kern gehouden, mede omdat we nog niet weten of deze tekst uit dat document de uiteindelijke lezing wordt.

• LucyLG
  • Registratie: december 2018
  • Nu online
Ik snap hier niet veel van. Kan TO iets meer toelichting geven?

• Puch-Maxi
  • Registratie: december 2003
  • Nu online

My favorite programming language is solder.

• LucyLG
  • Registratie: december 2018
  • Nu online
[Gewijzigd vanwege Off-topic]

LucyLG wijzigde deze reactie 14-02-2019 18:40 (94%)
Reden: Off-topic

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 18:48

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

LucyLG schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:17:
Die upload filter is mijns inziens een grote ramp en de grote spelers zoals Facebook, Youtube en Instagram zullen hier niet bepaald happy mee zijn. Ik zie dit niet gebeuren eigenlijk...jullie?
Die discussie hoort niet hier thuis. Dit forumdeel is bedoeld voor feedback aan de redactie over de vorm/inhoud van de artikelen die ze publiceren.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True