Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeg
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:35
In Outlook loop ik tegen het volgende aan:

Als ik een mail markeer met een opvolgingsvlag, zie ik die rechts in mij takenlijst verschijnen.
Echter, binnen no-time heb ik hetzelfde mailtje 3x (!) in mijn takenlijst staan. Exact dezelfde mail zie ik dan drie keer.
Dit doet zich alleen voor bij mijn gmail-account, andere accounts verdubbelen niet.

Gaat om PC met Windows 10 en de '365 versie' van Office en dus Outlook.
Ik vind hier weinig tot niets over op internet, vreemd genoeg (of ik zoek niet goed).

Beste antwoord (via zeeg op 07-02-2019 09:36)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

GSuite account en Google Sync? Heb ik hier ook, soms (!) Meestal niet. Of IMAP?

Ik denk dat we hier last hebben van de manier waarop Google werkt met dergelijke tags, in combinatie met Outlook/Exchange die andere uitgangspunten heeft. En dan is het advies waarschijnlijk slechts er mee leren leven..

Bonus: werk 1 taak weg en zie er 2a3uit de lijst verdwijnen \o/ :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

GSuite account en Google Sync? Heb ik hier ook, soms (!) Meestal niet. Of IMAP?

Ik denk dat we hier last hebben van de manier waarop Google werkt met dergelijke tags, in combinatie met Outlook/Exchange die andere uitgangspunten heeft. En dan is het advies waarschijnlijk slechts er mee leren leven..

Bonus: werk 1 taak weg en zie er 2a3uit de lijst verdwijnen \o/ :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Bekend probleem. Is een bug in Outlook (zoals zovelen). Live with it.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar