Windows 10 start niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 25-09 05:54
Mijn vraag

Beste tweakeraar,

Mijn Windows 10 wil niet meer opstarten, Ik zie wanneer ik mijn PC opstart gewoon de naam van een fabrikant voorbij komen en daarna ook het Windows logo plus laadcirkel. Na het laden krijg ik een zwart scherm en komt er dus geen inlogscherm. Het probleem deed zich gister voor het eerst voor nadat de stroom uitviel en ik mijn PC opnieuw probeerde op te starten.

Helaas ik heb vooral op software en vast ook hardware gebied niet zoveel kennis om dat zelf op te kunnen lossen.

Hopelijk is er iemand die weet hoe dit opgelost kan worden.

met vriendelijke groet,

Tim

Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn Windows staat op een SSD schijf.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb zelf geprobeerd in veilige modus te komen. Verder heb ik windows toets+P geprobeerd omdat ik had gelezen dat dat zou kunnen werken.

In the end we only regret the chances we didn't take

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-09 22:34
Haal zo veel mogelijk dingen uit je pc.
En probeer het daarna opnieuw

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Als je dat zwarte scherm hebt, heb je wanneer je heen en weer gaat met de muis wel een pointer? Of is die ook nergens te bekennen?

Het zou inderdaad met Windows toets + P kunnen werken, maar dan moet je het gewoon een paar keer indrukken compleet random.

Je zou ook een andere poort kunnen proberen (als je die hebt, want ik heb geen idee welk systeem je hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hp-got
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-01-2021

hp-got

Moi

Ik heb op één bepaalde machine wel eens een zwart scherm gezien na opstarten van een vers geïnstalleerde Win 10.
Dat machine wilde weer wat laten zien na de <CTRL><ALT><DEL> toetscombinatie.

Als data het nieuwe goud is dan is je telefoon een goudmijn. | Mijn RIPE Atlas probe