Goedendag,
Heb sinds enkele dagen een HP Mediaserver EX490. Heb het overgenomen om eventueel mijn Netgear NAS te vervangen.
Na wat lezen en stoeien heb uiteindelijk een Systeem recovery gedaan op deze mediaserver en
is nu weer in orde. Lampjes allemaal blauw en de disk led brand.
Nou heb ik de connector software geïnstalleerd aangezien ik anders niet op de server kan.
Maar hier houdt eigenlijk op. Het rare is dat ik de HPStorage wel zie in de netwerklijst onder computers.
Maar ik met de connector software een naam en wachtwoord invoeren.
En deze ziet mijn server niet.
Kan iemand mij iets hierover duiden hoe ik dit oplos. Heb al wat rond gekken maar niks gevonden.
Zou kunnen dat het met Windows10 te maken heeft. Aangezien de software wat ouder is maar
als ik de server in de netwerklijst zie dat lijkt het me het iets kleins.
Hopelijk iemand met een oplossing? Hoor het graag.
...
Heb sinds enkele dagen een HP Mediaserver EX490. Heb het overgenomen om eventueel mijn Netgear NAS te vervangen.
Na wat lezen en stoeien heb uiteindelijk een Systeem recovery gedaan op deze mediaserver en
is nu weer in orde. Lampjes allemaal blauw en de disk led brand.
Nou heb ik de connector software geïnstalleerd aangezien ik anders niet op de server kan.
Maar hier houdt eigenlijk op. Het rare is dat ik de HPStorage wel zie in de netwerklijst onder computers.
Maar ik met de connector software een naam en wachtwoord invoeren.
En deze ziet mijn server niet.
Kan iemand mij iets hierover duiden hoe ik dit oplos. Heb al wat rond gekken maar niks gevonden.
Zou kunnen dat het met Windows10 te maken heeft. Aangezien de software wat ouder is maar
als ik de server in de netwerklijst zie dat lijkt het me het iets kleins.
Hopelijk iemand met een oplossing? Hoor het graag.
...