Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Desktop rond 1800 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben altijd al een gamer geweest, maar nu voor mijn studie ben ik ook opzoek naar een geschikte desktop waar ik alle nodige programma's kan opdraaien van adobe.
Ik ben dus opzoek naar een all-round pc waar ik op kan gamen/streamen, maar ook kunt video bewerken / photoshoppen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit mag tot 1800euro gaan, ik heb namelijk al een desktop gevonden die rond deze prijs lag. (zie hier verder onderaan)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde merk voorkeuren aangezien ik er zelf niet echt veel van weet.
Alhoewel ik wel vind dat deze https://www.dell.com/nl-b...xps-8930-desktop/cdx89334 alles heeft wat ik nodig heb, maar ik vind hier niet veel reviews over terug en durf hem dus niet direct te kopen.

Wat verwacht je van ons?[i]
Me een beetje op weg helpen met het zoeken naar de juiste desktop.
Ik weet dus wel niks van zelf een computer in elkaar steken dus ben ik eerder opzoek naar een "volledige desktop".

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Evert134
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-11 13:01
De dell is erg duur voor een vorige generatie CPU en GPU

Ligt eraan wat voor monitor je wilt gebruiken. maar voor dat budget zou je bij de BBG kunnen kijken. en dan jouw systeem door de webshop waar je het besteld in elkaar laten zetten.

Steam: Evert

• Single Malt
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 13-03 08:32
Misschien toch echt eens kijken of je niet zelf een pc in elkaar wilt zetten. De Dell die je nu hebt gekozen heeft bijvoorbeeld "maar" een GTX1070. Met een beetje passen en meten heb je al snel een RTX2070 of zelfs een RTX2080 voor een lagere of zelfde prijsklasse als waarin jij momenteel zoekt. Kortom: je wordt onnodig overcharged voor oude systemen met oude gear.
Er zijn tal van guides (Stap voor stap een pc in elkaar zetten) die je op weg helpen. Zie het als een lego pakket voor volwassenen :)

Mocht ik je interesse als nog niet hebben gewekt, bij Arctic-Gaming bijvoorbeeld heb je zo een pc in elkaar geduwd met betere specs voor rond de €1.800 (Een RTX2070 + i7-9700k setup bijv.). Je wordt nog altijd overcharged voor het in elkaar zetten van de componenten, maar imo minder dan bij een kant en klaar systeem.

Hoop je een beetje op weg geholpen te hebben ;)

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 00:20
Single Malt schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:46:
Misschien toch echt eens kijken of je niet zelf een pc in elkaar wilt zetten. De Dell die je nu hebt gekozen
Mocht ik je interesse als nog niet hebben gewekt, bij Arctic-Gaming bijvoorbeeld heb je zo een pc in elkaar geduwd met betere specs voor rond de €1.800 (Een RTX2070 + i7-9700k setup bijv.). Je wordt nog altijd overcharged voor het in elkaar zetten van de componenten, maar imo minder dan bij een kant en klaar systeem.
Die setup zou ik niet nemen, hele slechte voeding. B360 bordje met K cpu. (maar het was maar een voorbeeld van Malt)

Don't let perfect be the enemy of good.

• Single Malt
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 13-03 08:32
iCore schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:59:
[...]

Die setup zou ik niet nemen, hele slechte voeding. B360 bordje met K cpu. (maar het was maar een voorbeeld van Malt)
Oh ja misschien was ik daar niet al te duidelijk in :p Was inderdaad maar een voorbeeld, dat is zeker niet dé setup die je moet nemen.

EDIT: Al kan je de geluidskaart weglaten en voor een RM650 gaan. Dan is t best een aardige setup :p Maar goed, je kan er eindeloos mee spelen en tweaken.

[ Voor 17% gewijzigd door Single Malt op 06-02-2019 09:18 ]

Verwijderd

Jij kunt het beste voor een Apple gaan.

• Grijs
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:52:
En hoe wil je daarop gaan gamen?

:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:52:
Welke "Apple"? Waarom een Mac? Een beetje onderbouwing zou je bericht wel sieren, met zo'n vaag antwoord help je OP niet echt. Overigens ben ik ook benieuwd waarom je voor gamen en streamen een Mac aanbeveelt, zoals Grijs het ook al afvroeg.

Verwijderd

Topicstarter
Oh oke super bedankt, ik zal zeker eens een kijkje nemen bij de arctic-gaming website. De Dell heeft wel een NVIDIA® GeForce® GTX 1080 with 8GB in plaats van een 1070 dus dat is toch een beetje beter als de 1070 denk ik he?

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 08:14

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Wellicht eens bij Alternate of Informatique kijken wat zij hebben?
In feite koop je dan een soort van zelfbouw, zonder 'm zelf te bouwen.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• Evert134
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-11 13:01
Verwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 18:23:
Oh oke super bedankt, ik zal zeker eens een kijkje nemen bij de arctic-gaming website. De Dell heeft wel een NVIDIA® GeForce® GTX 1080 with 8GB in plaats van een 1070 dus dat is toch een beetje beter als de 1070 denk ik he?
Het is zonde om nu nog eem 10xx videokaart nieuw te kopen ze zijn net zo duur als de 20xx versie ervan en de 20xx is dan nog sneller

Steam: Evert

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd een build te maken op Alternate aangezien dit wat dichterbij is. Wanneer ik voor de I7 9700K kies en een betere grafische kaart kom ik wel 150euro meer uit, maar dit is het opzich dan waard?
(200euro als ik het door hen laat bouwen)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2019 09:28 ]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd Ik heb je een link gestuurd waar je voorbeelden kunt vinden. Als je een lijstje maakt via Pricewatch kunnen wij daar advies op geven. je kunt ervoor kiezen alles bij 1 shop te bestellen en daar laten assembleren/bouwen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Topicstarter
Hackus schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:34:
@Verwijderd Ik heb je een link gestuurd waar je voorbeelden kunt vinden. Als je een lijstje maakt via Pricewatch kunnen wij daar advies op geven. je kunt ervoor kiezen alles bij 1 shop te bestellen en daar laten assembleren/bouwen.
Ahja juist, zal eens een kijkje nemen!
Pagina: 1