Kheb bij mijn ban geen waarschuwing gezienBannen? Kan dat zomaar dan?
Ja, dat kan, maar dat doen we alleen als iemand het erg bont maakt. Je krijgt in het algemeen eerst 1-2 waarschuwingen (in het desbetreffende topic) en blijf je het te gek maken krijg je een ban.
Verwijderd
Got a point there moet ik zeggen. Ik bedoel, ik vind nou niet dat je het heel er bont hebt gemaakt maar tja, daarom zal ik wel geen modje zijn
Je hebt een HK ban, niet een gewone ban. De HK voorwaarden staat duidelijk in de HK
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Kan ik helaas niet mee lezen...Op maandag 23 juli 2001 23:35 schreef Traag het volgende:
Je hebt een HK ban, niet een gewone ban. De HK voorwaarden staat duidelijk in de HK
Discussie werkt niet. Als modjes hun gelijk niet krijgen dan pleuren ze de topic dicht. En ze delen steeds meer bans uit, volgens mij uit gemakzucht.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Uit de Huiskamer rulez
De FAQ, waarin staat:Een grove flame in de huiskamer komt neer op het intrekken van Huiskamer privileges en effectief dus een Huiskamer-ban. Een waarschuwing/tweede kans is ook uitgesloten indien de FAQ duidelijk overtreden is.
Lijkt me duidelijk.Geen flames (flame = grove opmerking die op een persoon gericht is (schelden etc))
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
HK voorwaarden staan dan ook, ook in het MF [topic=162982]Op maandag 23 juli 2001 23:36 schreef Matthijsje het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet mee lezen...
Edit: het zoeken typen en dergelijk koste wat tijd. Meer dan bij Jotti 
Alstublieft.SG en HK Bannen?
Soomige users blijken de vrijheden op SG en HK niet aan te kunnen. Indien deze users laten blijken geen netiquette te kunnen beheersen zijn ze het privilege niet waard.
Een (grove) flame in de huiskamer komt neer op het intrekken van Huiskamer privileges en effectief dus een Huiskamer-ban. Een waarschuwing/tweede kans is ook uitgesloten indien de FAQ duidelijk overtreden is.
Uiteraard, wat denk jij dan?Op maandag 23 juli 2001 23:36 schreef JT het volgende:
Discussie werkt niet. Als modjes hun gelijk niet krijgen dan pleuren ze de topic dicht. En ze delen steeds meer bans uit, volgens mij uit gemakzucht.
Je hebt het over de topic die Jotti dichtgooide? Meer dan 40 replies waren er volslagen nutteloos.
Kunnen jullie niet al die mensen die op Britney Spears topics hebben gereageerd dan niet meteen banne want zoals Traag mij via ICQ mededeelde:Op maandag 23 juli 2001 23:36 schreef Jotti het volgende:
Uit de http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/162963
[..]
.
De FAQ, waarin staat:
[..]
Vind ik vor mij trouwens kwetsend want ik ben een peer...zoals ik ook tegen anderen heb gezegd: we gaan rotte appels uit de HK filteren
Ja joh, ik sluit die topics omdat ik daar op kick. Geweldig! Ik moet er 40 per dag hebben, anders krijg ik niet betaald! 
Dat was dus een grapje.
Dat was dus een grapje.
Echt niet die alleen hoor...maar goed. Als jullie niet willen discussieren, dan doe ik het ook niet. als je het laatste woord wil hebben, ga je gang, want ik ga niet verder met de discussie van dit onderwerp. Toen ik hier in het begin kwam was het veel gezelliger, het word nu steeds grauwer.Op maandag 23 juli 2001 23:38 schreef ACM het volgende:
[..]
Uiteraard, wat denk jij dan?
Je hebt het over de topic die Jotti dichtgooide? Meer dan 40 replies waren er volslagen nutteloos.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Er hebben een aantal lieden een HK ban ontvangen hoor... maak je niet druk.Op maandag 23 juli 2001 23:39 schreef Matthijsje het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet al die mensen die op Britney Spears topics hebben gereageerd dan niet meteen banne want zoals Traag mij via ICQ mededeelde:
We willen best discussieren, maar hebben geen zin in continu gezeik/geflame/gedoe.Op maandag 23 juli 2001 23:41 schreef JT het volgende:
Echt niet die alleen hoor...maar goed. Als jullie niet willen discussieren, dan doe ik het ook niet. als je het laatste woord wil hebben, ga je gang, want ik ga niet verder met de discussie van dit onderwerp. Toen ik hier in het begin kwam was het veel gezelliger, het word nu steeds grauwer.
Als je wilt discussieren? prima. Als je wilt flamen? pech. Als je offtopic wilt praten in LA? pech. Als je wilt zeiken? Prima, maar onderbouw je klachten.
Als je wilt klagen? Prima, maar onderbouw het, liefst met voorbeelden.
Kwil heus niet dat zij een ban krijgen, het gaat mij er alleen om dat de FAQ niet consequent word nageleefd.Op maandag 23 juli 2001 23:41 schreef Jotti het volgende:
[..]
Er hebben een aantal lieden een HK ban ontvangen hoor... maak je niet druk.
Mjah.... daar zijn ze nu een beetje laat meeOp maandag 23 juli 2001 23:40 schreef Fallen_angel het volgende:
Neee maaar eeeuuuh smoothy en mathijsje mogen niet weg uit de hk
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Wanner hadden we ons dat moeten realiseren dan zonder enige waarschuwing?Op maandag 23 juli 2001 23:43 schreef Traag het volgende:
[..]
Mjah.... daar zijn ze nu een beetje laat mee
Vertel mij dan maar is waar er is geflamed in de topic die Jotti heeft gesloten. En jullie zijn gewoon een slechte crew als jullie geen kritiek kunnen hebben. Juist daarvan kan je leren en GoT prettiger maken. Maar dat lijken jullie niet in de gaten te hebben.Op maandag 23 juli 2001 23:43 schreef ACM het volgende:
[..]
We willen best discussieren, maar hebben geen zin in continu gezeik/geflame/gedoe.
Als je wilt discussieren? prima. Als je wilt flamen? pech. Als je offtopic wilt praten in LA? pech. Als je wilt zeiken? Prima, maar onderbouw je klachten.
Als je wilt klagen? Prima, maar onderbouw het, liefst met voorbeelden.
Ecodan warmtepomp
Think before you act.Op maandag 23 juli 2001 23:46 schreef Matthijsje het volgende:
[..]
Wanner hadden we ons dat moeten realiseren dan zonder enige waarschuwing?
Bij het lezen van de FAQ, die heb je toch wel gelezen hè ?Op maandag 23 juli 2001 23:46 schreef Matthijsje het volgende:
Wanner hadden we ons dat moeten realiseren dan zonder enige waarschuwing?
Ja, zeker een grapje dat het een grapje was. Dat is het gevoeldat mij bekruipt.Op maandag 23 juli 2001 23:40 schreef Jotti het volgende:
Ja joh, ik sluit die topics omdat ik daar op kick. Geweldig! Ik moet er 40 per dag hebben, anders krijg ik niet betaald!
Dat was dus een grapje.
Ecodan warmtepomp
Daar heb jij ook wel is een foutje bij gemaakt. En stel nou dat die permanent werd afgestraft...Jezus, 1 waarschuwing voordat je word geband, is dat nou echt teveel gevraagd ? Doe het nou gewoon, dan hebben jullie minder discussies die jullie moeten sluiten en een blijere public.Op maandag 23 juli 2001 23:48 schreef Jotti het volgende:
[..]
Think before you act.
Ecodan warmtepomp
Wij kunnen best tegen kritiek. Ik heb bijvoorbeeld al meerdere malen een gesloten topic heropend in 'mijn' forum omdat een 'goeie' user vond dat het onterecht was. Maar eerlijk gezegd valt het wel op dat mensen met een (HK) ban meer ongezouten kritiek hebben en flamen/mierenneuken dan mensen die wel op normale manier al tijden op GoT rondlopen. Tja, ik moet zeggen dat ik iets minder krediet heb voor mensen 'achter de tralies' dan mensen die 'aan de balie' komen.Op maandag 23 juli 2001 23:47 schreef JT het volgende:
[..]
En jullie zijn gewoon een slechte crew als jullie geen kritiek kunnen hebben.
Precies wat je nu zegt d8 ik dus ook, alleen niet gepost. En over dat Think before you act enz... Als ik gewoon wat topics lees in de HK zijn er heel wat replys gelijk aan mijnes die een ban opleverde. Als ik nou nog nooit zo'n soort opmerking had zien staan zou ik het ook zelf ook niet doen... Mensen passen zich jammer genoeg aan aan de omgeving waar ze in zitten.Op maandag 23 juli 2001 23:48 schreef JT het volgende:
[..]
Ja, zeker een grapje dat het een grapje was. Dat is het gevoeldat mij bekruipt.
Dat LA topic dat Jotti net sloot? (ik kom nauwelijks in HK, dus daar doe ik geen uitspraken over)Op maandag 23 juli 2001 23:47 schreef JT het volgende:
Vertel mij dan maar is waar er is geflamed in de topic die Jotti heeft gesloten.
[topic=190577]
Die dus? Werd geloof ik niet in geflamed. WEL offtopic in gekletst...
Ik heb regelmatig kritiek in een net jasje gehad. Daar zijn we zeker "blij" mee, maar dat eindeloze gezeur niet. Elke keer dat iemand een ban krijgt, krijgen we weer een zeur topic, elke keer dat iemand een waarschuwing krijgt, is ie het er niet mee eens en opent ie een topic in LA...En jullie zijn gewoon een slechte crew als jullie geen kritiek kunnen hebben. Juist daarvan kan je leren en GoT prettiger maken.
(okok, is wat overdreven, niet iedereen doet dat... gelukkig)
Jahoor.. Maar wat heeft het voor nut, als jij de kritiek al scheldend oplepelt? Dan kunnen wij er nauwelijks serieus meer op in gaan... Als jij de kritiek netjes (liefst flink voor ons uitgekauwd en met duidelijke voorbeelden en goede onderbouwing, maar dat is allemaal wat lastig en tijdvergend) geeft doen we er heus wel wat mee...Maar dat lijken jullie niet in de gaten te hebben.
Jotti, reageer hier is op.Op maandag 23 juli 2001 23:50 schreef JT het volgende:
[..]
Daar heb jij ook wel is een foutje bij gemaakt. En stel nou dat die permanent werd afgestraft...Jezus, 1 waarschuwing voordat je word geband, is dat nou echt teveel gevraagd ? Doe het nou gewoon, dan hebben jullie minder discussies die jullie moeten sluiten en een blijere public.
Ecodan warmtepomp
Ongetwijfeld heb ik wel eens een fout gemaakt. Ik ben ook maar een mens. Maar ik betwijfel het ten zeerste of jij een topic kan vinden waar ik loop te flamen.Op maandag 23 juli 2001 23:50 schreef JT het volgende:
[..]
Daar heb jij ook wel is een foutje bij gemaakt.
Dus ik ben een flamer/mierenneuker? Bedankt...Op maandag 23 juli 2001 23:51 schreef Jotti het volgende:
[..]
Wij kunnen best tegen kritiek. Ik heb bijvoorbeeld al meerdere malen een gesloten topic heropend in 'mijn' forum omdat een 'goeie' user vond dat het onterecht was. Maar eerlijk gezegd valt het wel op dat mensen met een (HK) ban meer ongezouten kritiek hebben en flamen/mierenneuken dan mensen die wel op normale manier al tijden op GoT rondlopen. Tja, ik moet zeggen dat ik iets minder krediet heb voor mensen 'achter de tralies' dan mensen die 'aan de balie' komen.
En trouwens hoe vaak heb ik HlpDsK wel niet horen praten over DVD-rips enz. Dat mag dus wel...
Oh ja ? Vertel mij dan is waar ik scheld....das ook lekker onderbouwd...Op maandag 23 juli 2001 23:52 schreef ACM het volgende:
[..]
Jahoor.. Maar wat heeft het voor nut, als jij de kritiek al scheldend oplepelt? Dan kunnen wij er nauwelijks serieus meer op in gaan... Als jij de kritiek netjes (liefst flink voor ons uitgekauwd en met duidelijke voorbeelden en goede onderbouwing, maar dat is allemaal wat lastig en tijdvergend) geeft doen we er heus wel wat mee...
En Jotti : kritiek hoef je niet alleen te gebruiken voor topics heropenen, maar ook voor het beleid.
Ecodan warmtepomp
Tsja... maar dat kan je ook van de verkeerde kant zien. Aangezien het feit, dat een omgeving voor iemand anders dus blijkbaar niet goed was.Op maandag 23 juli 2001 23:51 schreef Matthijsje het volgende:
Mensen passen zich jammer genoeg aan aan de omgeving waar ze in zitten.
Die omgeving proberen we heus wel bij te schaven, maar dat gaat vrij moeizaam.
Yes, sir! Thank you, sir!Op maandag 23 juli 2001 23:52 schreef JT het volgende:
[..]
Jotti, reageer hier is op.
Bedenk even dat wij hier dingen te eisen hebben op ons forum en niet andersom. Jullie zijn hier te gast. Ik wil helemaal niet uit de hoogte doen, maar dit is wel de omgekeerde wereld. You're out of line!
Ga dan naar SU, om het te melden, want je hebt het ook al in dit topic gezet... [topic=190575]Op maandag 23 juli 2001 23:50 schreef Shibby het volgende:
[topic=190607]
Lees en Huiver.
Waar ie ook niet op zijn plek is.
[/off-topic]
In het echt zeker ook nooit een foutje gemaakt ? Daar word je dan toch ook niet gelijk permanent voor afgestrafd ? Heb je toch ook kritiek gekregen of een waarschuwing waarvan je hebt geleerd ? Kan je dan niet inzien dat dat zo ook in de HK kan werken ??? Bij de meeste users iig ?Op maandag 23 juli 2001 23:53 schreef Jotti het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heb ik wel eens een fout gemaakt. Ik ben ook maar een mens. Maar ik betwijfel het ten zeerste of jij een topic kan vinden waar ik loop te flamen.
Ecodan warmtepomp
Dus ban je er maar zomaar een paar... Nee dat helpt!Op maandag 23 juli 2001 23:54 schreef ACM het volgende:
[..]
Tsja... maar dat kan je ook van de verkeerde kant zien. Aangezien het feit, dat een omgeving voor iemand anders dus blijkbaar niet goed was.
Die omgeving proberen we heus wel bij te schaven, maar dat gaat vrij moeizaam.
Ik noem toch geen namen, of wel?Op maandag 23 juli 2001 23:53 schreef Matthijsje het volgende:
[..]
Dus ik ben een flamer/mierenneuker? Bedankt...
_praten_ over wat je allemaal wel niet doet is niet verboden. Het is hier geen tweede wereldoorlog ofzo! Wat een moderator in zijn privéleven doet gaat niemand wat aan, ook ons (mij) niet!En trouwens hoe vaak heb ik HlpDsK wel niet horen praten over DVD-rips enz. Dat mag dus wel...
voor de duidelijkheid
Als iemand hier zegt "als jij" of "als iemand" dan bedoelen we daar niet zozeer, de persoon die gequote is mee. Alswel "men doet dat wel es".
Ik heb geen zin in dat gezever, over "dus jij vindt mij een...." NEE dat heb ik niet gezegd, er staat toch niet voor niets ALS bij?
[/voor de duidelijkheid]
Als iemand hier zegt "als jij" of "als iemand" dan bedoelen we daar niet zozeer, de persoon die gequote is mee. Alswel "men doet dat wel es".
Ik heb geen zin in dat gezever, over "dus jij vindt mij een...." NEE dat heb ik niet gezegd, er staat toch niet voor niets ALS bij?
[/voor de duidelijkheid]
Ja papaOp maandag 23 juli 2001 23:54 schreef Jotti het volgende:
[..]
Yes, sir! Thank you, sir!
Bedenk even dat wij hier dingen te eisen hebben op ons forum en niet andersom. Jullie zijn hier te gast. Ik wil helemaal niet uit de hoogte doen, maar dit is wel de omgekeerde wereld. You're out of line!
Ecodan warmtepomp
waar staat dan in de zin "idd, wat een vieze homo" degen die ik bedoel?
Zucht... ik zeg net juist van wel.Op maandag 23 juli 2001 23:55 schreef JT het volgende:
[..]
In het echt zeker ook nooit een foutje gemaakt ?
Eh... ik wil niet weten wat ik te horen krijg als ik ga lopen flamen.Daar word je dan toch ook niet gelijk permanent voor afgestrafd ?
Nope, is blijkbaar niet nodig geweest.Heb je toch ook kritiek gekregen of een waarschuwing waarvan je hebt geleerd ?
Jawel, maar wij tolereren niet alles in de huiskamer. De subdoelgroep voor dat forum ligt gevoelig en daar willen we geen gezanik mee. Iemand die zich niet weet te gedragen is niet gewenst.Kan je dan niet inzien dat dat zo ook in de HK kan werken ??? Bij de meeste users iig ?
Lekker tegenstrijdig....en ik heb het over een foutje irlOp maandag 23 juli 2001 23:58 schreef Jotti het volgende:
[..]
Zucht... ik zeg net juist van wel.
[..]
Nope, is blijkbaar niet nodig geweest.
Ecodan warmtepomp
IMHO zijn is het beleid hier nog ergens als dat van de politie; Door hun word je al tijden niet meer aangehouden als je zonder licht fiets. Kortweg omdat dat gewoon simpelweg niet werkt...
Jij bent zker serieus !!!Op dinsdag 24 juli 2001 00:00 schreef Jotti het volgende:
[..]
En nu doen wij voor de verandering eens serieus of ik word pissig.
Op maandag 23 juli 2001 23:54 schreef Jotti het volgende:
[..]
Yes, sir! Thank you, sir!
Ecodan warmtepomp
Tuurlijk, ik maak IRL zelfs relatief veel meer fouten dan online. Vind ik erg genoeg. Waarschuwing? Ja. Ik ben ook een keer ergens meteen uitgezet. En terecht, ik was onuitstaanbaar. Maar dat is op dit moment niet relevant.
En wederom gaat de draad nergens meer heen. De bans zijn gezet en blijven. Persoonlijke aanvallen naar mijn collega's worden niet geaccepteerd
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()