Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Dimbare lamp aanpassen voor smarthome

Pagina: 1
Acties:

• iAmRenzo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 25-04 14:15
Ooit heb ik een Bulbing lampje gekocht, deze. Er zit alleen een hopeloos snoer en dimmer bij. Liefst hang ik hem in HomeKit.

Wat zijn de mogelijkheden en waar moet ik op letten, zonder het geheel op te blazen :)
Ik heb de maker om details gevraagd maar wilde niets geven.

Herkent iemand deze aansluiting, ik zal er één moeten hebben voor de nieuwe powerkabel.

De stroomtoevoer, die rechtstreeks naar de dimmer gaat.

De dimmer zonder enige informatie.

• Torac
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 23-04 06:05
Hoe werkt die dimmer? Ik zie niets van een scroller of iets dergelijks.

• iAmRenzo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 25-04 14:15
Torac schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:15:
Hoe werkt die dimmer? Ik zie niets van een scroller of iets dergelijks.
Vernuftig: met touch. Als je het ding met twee vingers vasthoudt gaat hij continue feller en minder vel. Je laat hem los als je de gewenste stand ziet.

• Torac
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 23-04 06:05
Je kunt zoiets nemen:
https://www.banggood.com/...QAvD_BwE&cur_warehouse=CN

En dan gewoon met pwm, dan homebridge op de rpi.

• FunFair
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online
Een 24v voeding met een homekit compatible PWM dimmer ertussen hangen?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True