Laatst kwam ik Lebara sim-only tegen, die onbeperkt sms'en, bellen en internet biedt, en ook nog eens maandelijks opzegbaar is, voor €20/maand. Als ik dat vergelijk met o.a. T-Mobile (€36/maand), Tele2 (€27/maand) is dat een stuk goedkoper.
Mijn eerste reactie was daarom ook: Iets klopt hier niet.
De volgende zaken waren me al wel opgevallen:
- FUP van 75GB/maand, daarna elke dag 1GB
- Geen 4G in het buitenland
- Dit zinnetje: "Klanten met een 1 maands-abonnement ontvangen maximaal 12 maanden onbeperkt data voor € 20 (nationaal) of € 25 (internationaal). Na 12 maanden gaat de hoeveelheid data terug naar 10 GB voor €20,- (nationaal) en €25,- (internationaal)."
- Nogal matige beoordelingen over de klantendienst van Lebara
Vooral punt 3 vind ik apart, aangezien het verschil tussen "onbeperkt" en "10GB" toch best aanzienlijk is. Maar aangezien het maandelijks opzegbaar is kan ik me niet voorstellen dat iemand langer dan een jaar bij Lebara blijft als het onbeperkte internet afloopt, dus ik snap niet wat daar het idee achter is
Dus: zit er een addertje onder het gras? Mis ik iets waardoor Lebara zo vele malen goedkoper kan zijn?
Mijn eerste reactie was daarom ook: Iets klopt hier niet.
De volgende zaken waren me al wel opgevallen:
- FUP van 75GB/maand, daarna elke dag 1GB
- Geen 4G in het buitenland
- Dit zinnetje: "Klanten met een 1 maands-abonnement ontvangen maximaal 12 maanden onbeperkt data voor € 20 (nationaal) of € 25 (internationaal). Na 12 maanden gaat de hoeveelheid data terug naar 10 GB voor €20,- (nationaal) en €25,- (internationaal)."
- Nogal matige beoordelingen over de klantendienst van Lebara
Vooral punt 3 vind ik apart, aangezien het verschil tussen "onbeperkt" en "10GB" toch best aanzienlijk is. Maar aangezien het maandelijks opzegbaar is kan ik me niet voorstellen dat iemand langer dan een jaar bij Lebara blijft als het onbeperkte internet afloopt, dus ik snap niet wat daar het idee achter is
Dus: zit er een addertje onder het gras? Mis ik iets waardoor Lebara zo vele malen goedkoper kan zijn?
[ Voor 18% gewijzigd door Koenvh op 05-02-2019 18:33 . Reden: Context zorgde voor verwarring ]
🠕 This side up