Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wordpress grote videobestand uploaden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Rambo.313
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 05-02 19:55
Beste leden,

Ik heb sinds kort een eigen website, ik pas mijn website met Wordpress aan. Ik wil nu een video op mijn website
uploaden alleen laat Wordpress enkel een bestand van 2 MB toe als upload. Nou het ik ook even hierover gegoogled, en hieruit begrepen dat ik bijvoorbeeld via File Zilla met mijn Wordpress server kan connecten om een groter bestand via mijn laptop kan uploaden.

Ik heb File Zila gedownload en gepobeerd in te loggen, maar dat lukt mij niet :S Mischien is het iets heel simpels voor anderen, maar ik ben nieuw op dit programmeer gebied. Wat ik dus op File Zilla moet invoeren om te kunnen inloggen is de Host, Port en Wachtwoord. De host is mijn domeinnaam als het goed is maar hoe kom ik aan de port nummer en wachtwoord? Of is het zo dat ik een account via File Zill moet maken of dergelijke?

Alvast bedankt!

RobIII wijzigde deze reactie 05-02-2019 18:43 (10%)
Reden: Wazige link in img-tags verwijderd

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 10:55
Wat probeer je precies te bereiken? Als je bijvoorbeeld een video op je website wilt laten zien, dan kan je beter iets als YouTube of Vimeo gebruiken.

The devil is in the details.

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12:57

RobIII

Moderator Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

Je hebt van je hoster als het goed is FTP gegevens gekregen óf ze staan ergens op hun site/documentatie. En met wat pech bieden ze helemaal geen FTP. Either way heeft dit niets met Webdesign, Markup & Clientside Scripting te maken (Waar hoort mijn topic? staat niet voor niets bovenaan te prijken ;) ) en dus krijg je een tikje naar Internetproviders en Hosting ;)

RobIII wijzigde deze reactie 05-02-2019 18:25 (25%)

Flat earth is not theory, it is a diagnosis.

Over mij | Wat vervelend

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 13:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

In navolging van @Hahn , het ligt ook aan wat je hoster toelaat. Als jij een pakket van 100MB storage hebt, wil je niet graag grotere bestanden uploaden. Maar als je, bijvoorbeeld, 25GB storage hebt en ongelimiteerde bandbreedte, heb je wat meer keuze.

Je kan volgens https://www.cloudways.com...upload-size-in-wordpress/ op allerlei manieren je limiet aanpassen.

Hou wel in de gaten dat voor niet elk type bestand je een player/reader op je site hebt dus als je dat dan ter beschikking stelt, inline of via URL, kan het zijn dat jouw bezoekers eerst het bestand moeten downloaden.

MAX3400 wijzigde deze reactie 05-02-2019 18:47 (0%)
Reden: Type foutjes

Add and message me on XBL for FM7 or FH4: OctagonQontrol

• RayenM
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 11:23
Je moet in je functions.php je max size aanpassen en vervolgens opnieuw uploaden.

https://www.wpbeginner.co...upload-size-in-wordpress/

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-02 20:04

rens-br

Moderator Mobile & IN
@Rambo.313 wat in mijn geval werkte was de php instellingen veranderen in mijn hosting pakket, deze stond standaard op 2MB. Mocht dit niet lukken dan moet je even contact opnemen met je hoster.

• peterbergen84
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 10-02 22:31
Zoals hierboven vermeld zou je je functions.php kunnen aanpassen.
Standaard staat hij volgens mij hoger ingesteld dan 2MB.

Het kan ook zijn dat je bestand te groot is en hij een error heeft.
Dat gebeurd regelmatig bij uploaden van grotere bestanden.

Even Filezilla gebruiken om je bestanden op de server te zetten en je locatie url toevoegen aan je player.

Maar.. Een plugin gebruiken en je bestanden op Youtube of Dailymotion zetten is misschien wel handiger.

peterbergen84 wijzigde deze reactie 10-02-2019 22:31 (10%)

Pin Accessoires | Verifone Accessoires | Vx680 Accessoires

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True