Beste leden,
Ik heb sinds kort een eigen website, ik pas mijn website met Wordpress aan. Ik wil nu een video op mijn website
uploaden alleen laat Wordpress enkel een bestand van 2 MB toe als upload. Nou het ik ook even hierover gegoogled, en hieruit begrepen dat ik bijvoorbeeld via File Zilla met mijn Wordpress server kan connecten om een groter bestand via mijn laptop kan uploaden.
Ik heb File Zila gedownload en gepobeerd in te loggen, maar dat lukt mij niet
Mischien is het iets heel simpels voor anderen, maar ik ben nieuw op dit programmeer gebied. Wat ik dus op File Zilla moet invoeren om te kunnen inloggen is de Host, Port en Wachtwoord. De host is mijn domeinnaam als het goed is maar hoe kom ik aan de port nummer en wachtwoord? Of is het zo dat ik een account via File Zill moet maken of dergelijke?
Alvast bedankt!
Ik heb sinds kort een eigen website, ik pas mijn website met Wordpress aan. Ik wil nu een video op mijn website
uploaden alleen laat Wordpress enkel een bestand van 2 MB toe als upload. Nou het ik ook even hierover gegoogled, en hieruit begrepen dat ik bijvoorbeeld via File Zilla met mijn Wordpress server kan connecten om een groter bestand via mijn laptop kan uploaden.
Ik heb File Zila gedownload en gepobeerd in te loggen, maar dat lukt mij niet
Alvast bedankt!
[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 05-02-2019 18:43 . Reden: Wazige link in img-tags verwijderd ]