Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een all-round pc waarbij je leuk kunt gamen, maar ook kunt video bewerken / photoshoppen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Streefbedrag is tussen €1.750 en € 2.000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, enkel twee schermen Dell P2414H en HP 2710m
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een toekomstbestendige pc die behoorlijk wat jaren uithoudt. Ik doe nu alles op een all-round pc uit 2011. Specs oa. Intel i7 2600, Nvidia GTX Geforce 550Ti, 10 GB werkgeheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, gaat mij meer om de juiste prijs/kwaliteit verhouding. Zeg maar veel pc voor weinig geld. Voorkeur is ondersteuning voor WIFI op het moederbord.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo geluidstil mogelijk, misschien wel hier en daar wat RGB verlichting. Mag best een pareltje worden!
Ga je overklokken?
Niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb heel veel informatie gelezen en ook gezien en daaruit een pc samengesteld. Ben benieuwd of dit goed gaat samenwerken en/of ik wat componenten moet vervangen om het nog beter te maken. Voor suggesties sta ik altijd open!
Hier mijn samengesteld systeem:
Hopelijk ben ik op de goede weg!
Een all-round pc waarbij je leuk kunt gamen, maar ook kunt video bewerken / photoshoppen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Streefbedrag is tussen €1.750 en € 2.000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, enkel twee schermen Dell P2414H en HP 2710m
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een toekomstbestendige pc die behoorlijk wat jaren uithoudt. Ik doe nu alles op een all-round pc uit 2011. Specs oa. Intel i7 2600, Nvidia GTX Geforce 550Ti, 10 GB werkgeheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, gaat mij meer om de juiste prijs/kwaliteit verhouding. Zeg maar veel pc voor weinig geld. Voorkeur is ondersteuning voor WIFI op het moederbord.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo geluidstil mogelijk, misschien wel hier en daar wat RGB verlichting. Mag best een pareltje worden!
Ga je overklokken?
Niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb heel veel informatie gelezen en ook gezien en daaruit een pc samengesteld. Ben benieuwd of dit goed gaat samenwerken en/of ik wat componenten moet vervangen om het nog beter te maken. Voor suggesties sta ik altijd open!
Hier mijn samengesteld systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 328,90 | € 328,90 |
| 1 | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 135,- | € 135,- |
| 1 | MSI GeForce RTX 2080 Ventus 8G | € 737,- | € 737,- |
| 1 | Fractal Design Define C TG | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 4 | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 130,50 | € 130,50 |
| 1 | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 101,- | € 101,- |
| 1 | Crucial MX500 m.2 1TB | € 132,55 | € 132,55 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.709,85 | |
Hopelijk ben ik op de goede weg!