Goedemiddag Allemaal,
Ik ben me aan het oriënteren voor een nieuw geluidsinstallatie voor thuis.
Ik wil er het volgende mee bereiken: Zo hoog mogelijke geluidskwaliteit behalen in een 4K film.
De aansluitingen die ik nodig heb zie ik aanwezig op de X2500H van Denon. (Optic fiber en HDMI2.0)
Is misschien wat overkill aan aansluitingen maar ik lees er goede reviews over.
Nu rest mij nog alleen 1 vraag.
Ik wil hier de juiste speakers op aansluiten waarmee ik kan genieten van Dolby Atmos.
Ik heb al een aantal zaken gevonden zoals Bose speakers of de speakers van Denon zelf maar kan hier niet echt iets op terug vinden wat nu goed is voor mijn wensen.
Wat zou jullie advies zijn?
Luisterruimtes ben ik nog niet geweest aangezien deze totaal niet in de buurt liggen
Budget voor speaker rond de €1500,-
Ik ben me aan het oriënteren voor een nieuw geluidsinstallatie voor thuis.
Ik wil er het volgende mee bereiken: Zo hoog mogelijke geluidskwaliteit behalen in een 4K film.
De aansluitingen die ik nodig heb zie ik aanwezig op de X2500H van Denon. (Optic fiber en HDMI2.0)
Is misschien wat overkill aan aansluitingen maar ik lees er goede reviews over.
Nu rest mij nog alleen 1 vraag.
Ik wil hier de juiste speakers op aansluiten waarmee ik kan genieten van Dolby Atmos.
Ik heb al een aantal zaken gevonden zoals Bose speakers of de speakers van Denon zelf maar kan hier niet echt iets op terug vinden wat nu goed is voor mijn wensen.
Wat zou jullie advies zijn?
Luisterruimtes ben ik nog niet geweest aangezien deze totaal niet in de buurt liggen
Budget voor speaker rond de €1500,-