Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

klantenservice systeem met Voip hardware

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• paQ
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18:47
Ik ben al enkele dagen een beetje aan het testen met o.a. zendesk, Trengo, en nog zo een paar aanbieders van browsergestuurde klantenservicesystemen met tickets.
Nagenoeg allemaal bieden ze wel een softphone functionaliteit, maar ik mis hierbij enorm (!) de mogelijkheid om je eigen Voip toestel te blijven gebruiken, of op zijn minst te kiezen of je aanneemt via je voiptoestel (en geen contactmoment hebt) of wel via de softphone beantwoordt, en dus verslaglegging hebt.
Daarnaast worden (namelijk) ook kosten in rekening gebracht voor inbound telefoontjes; dat is op je voip toestel natuurlijk niet het geval.

Nu kom ik er bij Trengo wel via een omweg, namelijk een extra lijn met nummer op de hosted SIP:
hoofdnummer > forward Trengo nummer
Dan bij Trengo een extra user die direct doorschakelt naar 2e lijn van de voip provider.

Er komt dat een gesprek binnen, na ca 5 sec reageert Trengo daarop in de browser (na welkomstboodschap) en ca 3 sec daarna gaat ook de telefoon over, maar met beller het Trengo nummer (dan weet je nog niks). Als je die dan beantwoordt moet je dat ook nog eens herbevestigen.
Al met al ben je dan 10 -- 12 sec onderweg eer dat je verbinding hebt met je gesprekspartner :|

kortom: zijn er aanbieders van soortgelijke systemen waarbij je dus ofwel:
- kiest hoe je beantwoordt
- je voip toestel kunt gebruiken

op maat gehoorbescherming en In Ear Monitors. www.cinepaq.nl

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True