Nieuw huis gekocht, genoeg ruimte voor een grote TV. Alleen loop ik vast in mijn zoektocht en wordt ik gek van de vele modellen die worden uitgebracht. Kuch Samsung, Sony et al. Eerst de OLED65C8 (of E8) gespot maar de locatie blijkt behoorlijk zon inval te hebben dus dat durf ik (nog) niet aan. Dus dan maar LED. Maar dan wel goedkoper, want anders had ik wel een OLED gehaald ;-) Kwam uit op de LGSK8500, maar wat een lelijke voet!
Is er iemand die zich veel van de modellen van Sony/Samsung eigen heeft gemaakt?
Ik zoek een?
65 inch tv die niet lelijk is. Er is overdag (in het weekend dus) last van lichtinval op de tv zelf. Enige helderheid is denk ik handig. Zelf zit ik niet recht achter de tv, een goede kijkhoek is zeker fijn. Gebogen scherm heeft niet de voorkeur.
Geluid is niet belangrijk, ik haal een nette geluidsset erbij
Wat is je budget?
+- 1000 (of iets meer
)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix (UHD), TV, Films
Wat heb je zelf al gevonden?
Nu Oled, en LG led afvalt, wordt ik niet veel wijzer door de hoeveelheid modellen in de Pricewatch. Welke specs zijn echt nodig voor Netflix UHD? Wat is het waard? Is het misschien goed om nu een goedkopere tv te gaan en over 5 jaar een uitontwikkelde QLED te kopen? https://tweakers.net/pric...9;749457;1210365;1166755/ Zijn er goede (betere) alternatieven voor deze Samsung? Of een goedkopere Sony?
Is er iemand die zich veel van de modellen van Sony/Samsung eigen heeft gemaakt?
Ik zoek een?
65 inch tv die niet lelijk is. Er is overdag (in het weekend dus) last van lichtinval op de tv zelf. Enige helderheid is denk ik handig. Zelf zit ik niet recht achter de tv, een goede kijkhoek is zeker fijn. Gebogen scherm heeft niet de voorkeur.
Geluid is niet belangrijk, ik haal een nette geluidsset erbij
Wat is je budget?
+- 1000 (of iets meer
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix (UHD), TV, Films
Wat heb je zelf al gevonden?
Nu Oled, en LG led afvalt, wordt ik niet veel wijzer door de hoeveelheid modellen in de Pricewatch. Welke specs zijn echt nodig voor Netflix UHD? Wat is het waard? Is het misschien goed om nu een goedkopere tv te gaan en over 5 jaar een uitontwikkelde QLED te kopen? https://tweakers.net/pric...9;749457;1210365;1166755/ Zijn er goede (betere) alternatieven voor deze Samsung? Of een goedkopere Sony?
[ Voor 0% gewijzigd door MvHMontySCOUT op 05-02-2019 15:38 . Reden: budget; typo ]